کد خبر : 1281862 | 21 آبان 1394 ساعت 10:04 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی گروه هفتم مقدماتی جام جهانی در آسیا

گروه G – کره جنوبی همه امتیازات را می‌خواهد

کره جنوبی تاکنون توانسته در هر بازی 4 بازی خود به پیروزی برسد تا در مقابله با حریفی از هم گروهی هایش امتیازی را از دست ندهد.

گروه G – کره جنوبی همه امتیازات را می‌خواهد
به گزارش "ورزش سه"، لبنانی ها هفته ای تیم دوم این گروه یعنی کویت بازی ندارد می خواهد با پیروزی در دیدارش خود را به رده دوم جدول برساند.

تیم ها و امتیازات

کره جنوبی تاکنون 4 بازی برگزار کرده است و در هر بازی نیز به پیروزی رسیده است و 12 امتیاز کسب کرده است و بنابران صدرنشین است. کویتی ها که این هفته به میدان نخواهند رفت در 5 بازی خود توانستند 10 امتیاز کسب کنند، لبنان و میانمار از 5 بازی خود به ترتیب 7 و 5 امتیاز به دست و آورده اند و لائوس تک امتیازی نیز قعرنشین جدول این گروه است.

کره جنوبی  – میانمار

کره ای ها که در بازی رفت در برابر این تیم با دو گل به برتری رسیدند قصد دارند با پیروزی در این بازی به همراه قطری ها رکورددار کسب بیشترین امتیاز شوند که در آن صورت صعود آنها نیز به مرحله بعدی رقابت ها کاملا مسجل خواهد بود. از طرفی میانمار 4 امتیازی نیز می تواند با برتری و یا متوقف کردن احتمالی این حریف بزرگ، علاوه بر 7 امتیازی کردن خود و احتمال سوم شدن، نام خود را نیز بر سر زبان بیندازد.

لبنان – لائوس

تیم های سوم و پنجم این گروه در حالی به مصاف یکدیگر می روند که بازی را لبنانی ها با دو گل به سود خود به پایان رساندند. آنها که در صورت پیروزی در این بازی می توانند برای خود شانس صعود قایل شوند در هفته ای که کویتی ها بازی ندارند تمام سعی خود را خواهند کرد تا از نظر امتیازی به این تیم نزدیک شوند و این اتفاق نیز تنها با پیروزی در برابر قعرنشینان لائوس امکان پذیر است.

1001298

زهردارترین و کم اثرترین خط حمله

کره ای ها با 14 گل در 4 بازی توانستند زهردارترین خط حمله این گروه را به نام خود بزنند، این در حالی است که لائوسی ها تاکنون تنها 3 بار توانستند گلزنی کنند و به همین دلیل نیز قعرنشین گلزنان نیز محسوب می شوند.

بهترین و بدترین خط دفاع

در قسمت یهترین خط دفاعی باید از کره ای ها و کویتی ها نام برد، کره جنوبی در 4 دیدار گذشته خود گلی را دریافت و این اتفاق برای کویتی ها تنها یک گل در 5 بازی بوده است، اما طبق پیش بینی ها لائوس با 17 گل خورده و پس از آن میانمار با 16 گل خورده بدترین خطوط دفاعی این گروه را به خود اختصاص داده اند.

بازیکنان برتر

بدر الموتاوا و یاسر الناصر از کویت و هیونگ مین سون از تیم ملی کره جنوبی این روزها برای تیم های شان خوب گلزنی می کنند، آنها توانسته اند 4 بار دروازه حریفان را باز کنند، چانگ بوم کئون از کره جنوبی و سایاووتی از لائوس نیز 3 گله های این گروه هستند.

دیدگاه‌ها