کد خبر : 1282221 | 22 آبان 1394 ساعت 18:45 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلاوس آلوفس در مصاحبه با "Omnisport"

فرانسه و آلمان هنوز در سطح قهرمانی نیستند

تیم های ملی فرانسه و آلمان، امشب در ورزشگاه استادو فرانس و در یک بازی دوستانه به مصاف هم خواهند رفت.

فرانسه و آلمان هنوز در سطح قهرمانی نیستند
به گزارش "ورزش سه"، فرانسه به عنوان میزبان یورو 2016، مقابل آلمانی قرار خواهد گرفت که به عنوان قهرمان جهان، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی اروپا نیز به جساب می آید. دیداری که سابقه تاریخی زیادی هم دارد.

کلاوس آلوفس، ملی پوش سابق آلمان و مدیر فنی فعلی باشگاه ولفسبورگ، در رابطه با این دیدار به "Omnisport" گفت:" فرانسه چون میزبان بود و در دور مقدماتی رقابت های یورو 2016 شرکت نداشت، شیوه دیگری را برای آماده سازی خود انتخاب کرده است. آنها مدت هاست که در حال برگزاری بازی های دوستانه هستند و در دیداری رسمی حضور نداشته اند.

فرانسه بی شک مقابل آلمان با انگیزه پیروزی وارد بازی خواهند شد. این یک مسابقه جذاب و با پرستیژ بالاست. البته معتقدم که از حالا نمی توان حدس زد که شانس دو تیم برای قهرمانی اروپا تا چه اندازه است. هنوز چند ماه تا شروع تورنمنت زمان داریم و در حال حاضر این دو تیم در سطح همیشگیشان قرار ندارند و باید بیش از اینها پیشرفت کنند.

از آن گذشته این یک بازی دوستانه است و خیلی از بازیکنان در اینگونه بازی ها، مثل مسابقات رسمی بازی نمی کنند؛ به همین دلیل هر نتیجه ای که حاصل شود، تعیین کننده شانس این دو تیم برای قهرمانی و وضعیتشان در مسابقات یورو نخواهد بود."

دیدگاه‌ها