کد خبر : 1282384 | 23 آبان 1394 ساعت 14:15 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکره اتحادیه انگلیس با فدراسیون فرانسه

فدراسیون فوتبال انگلیس عنوان کرد که درباره برگزاری دیدار دوستانه با فرانسه در روز سه شنبه، با فدراسیون فوتبال این کشور بحث و مذاکره خواهند کرد.

مذاکره اتحادیه انگلیس با فدراسیون فرانسه
به گزارش "ورزش سه"، اولاند، پس از حملات تروریستی شب گذشته پاریس که منجر به کشته شدن بیش از 150 نفر شد، رئیس جمهور فرانسه در سر تاسر این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرده است. دو بمب در یکی از گیت‌های ورزشگاه استاد دو فرانس منفجر شد، جایی که دو تیم فرانسه و آلمان در حال برگزاری دیداری دوستانه بودند و اولاند، رئیس جمهور این کشور نیز در حال تماشای بازی بود.
طبق موعد مقرر، روز سه شنبه دیداری دوستانه بین دو تیم انگلیس و فرانسه در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد که این دیدار با توجه به اتفاقات شب گذشته، ممکن است لغو شود. حال اتحادیه فوتبال انگلیس از اتفاقات شب گذشته پاریس ابراز تاسف کرد و عنوان کرد که درباره بازی روز سه شنبه بحث و مذاکره خواهند کرد.
در بیانیه اتحادیه آمده است:" اتحادیه فوتبال انگلیس، تاسف و تسلیت خود برای قربانیان حملات شب گذشته پاریس را ابراز می‌کند.  این یک موضوع  بسیار جدی و تراژدیک بوده است. درباره دیدار روز سه شنبه در ورزشگاه ومبلی، در صورت هر گونه تغییر، اتحادیه در بیانیه ای آن را بیان خواهد کرد.بیش از این چیزی گفتن در این مقطع درست نیست. با فدراسیون فرانسه در این رابطه مذاکره و بررسی خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها