کد خبر : 1282409 | 23 آبان 1394 ساعت 14:36 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با AS

توصیف حادثه پاریس از زبان داوربازی فرانسه-آلمان

متئو لاهوز، داور اسپانیایی بازی شب گذشته فرانسه و آلمان، در تماس تلفنی با AS، از اتفاقات پس از بازی و وحشت عمومی ناشی از حادثه تروریستی شب گذشته پاریس در ورزشگاه استادوفرانس صحبت کرد.

توصیف حادثه پاریس از زبان داوربازی فرانسه-آلمان
به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در حالیکه دیدار دوستانه فرانسه و آلمان، یک ربع پایانی خود را طی می کرد، شهر پاریس شاهد مرگبارترین حادثه تروریستی تاریخ خود بود. در نتیجه 6 اقدام تروریستی که یکی از آنها در اطراف ورزشگاه محل برگزاری بازی فرانسه و آلمان رخ داد، بیش از 140 نفر جان خود را از دست دادند.

وضعیت به قدری ناهنجار بود که پس از اتمام بازی، مسئولان برگزار کننده مسابقه، اجازه خروج به تماشاگران را ندادند و حتی اعضای تیم ملی آلمان، شب را در ورزشگاه استادوفرانس به صبح رساندند.

لاهوز، ساعاتی پس از اتمام بازی و در تماس تلفنی با آ اس گفت:" در جریان بازی نه من و نه هیچکدام از بازیکنان، متوجه اتفاقات بیرون ورزشگاه نشده بودیم. بلافاصله پس از پایان مسابقه بود که در جریان کار قرار گرفته و باید بگویم که لحظات سختی را گذراندیم.

همه وحشت زده بودیم و سعی داشتیم از طریق تلویزیون حوادث را پیگیری کنیم. وضعیت به قدری بد بود که نمی توانستم صحبت کنم و همه شوکه شده بودیم. اجازه نمی دادند که از ورزشگاه خارج شویم و می توانم بگویم یکی از بدترین شب های زندگی خودم را تجربه می کنم اما حالا وضعیت بهتری دارم."

دیدگاه‌ها