کد خبر : 1282757 | 25 آبان 1394 ساعت 11:40 | 19.4K بازدید | 1 دیدگاه

تمرین پرسپولیس در سکوت درفشی فر

گزارش تمرین صبح پرسپولیس

پرسپولیسی ها بعد از 24 ساعت تعطیلی، امروز تمرین خود را برای آمادگی دیدار برابر استقلال اهواز از سر گرفتند.

گزارش تمرین صبح پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها که روز گذشته به صلاحدید برانکو ایوانکوویچ تعطیل بودند، امروز تمرینات خود را برای دیدار با استقلال اهواز از سر گرفتند.

* تمرین از ساعت 11:30 دقیقه استارت خورد و بازیکنان با حضور در زمین آماده انجام آیتم های مدنظر سرمربی شان شدند.

* برخلاف روزهای گذشته امروز هواداری روی سکوهای درفشی فر حاضر نشده تا تمرین در سکوت کامل پیگیری شود.

* دستیاران برانکو پیش از حضور بازیکنان، آیتم های تمرینی را در قسمت های مختلف زمین با قرار دادن موانع و کنزها طراحی کردند.

* تمرین در شرایط آب و هوایی مطلوبی برگزار شده و هوای امروز تهران نسبت به روزهای گذشته کمی گرمتر است و این مساله باعث شد تا بازیکنان با لباس های عادی و بدون دستکش و کلاه در زمین حاضر شوند.

* بازیکنان به گرم کردن زیر نظر مربی بدنساز تیم در ابتدای این تمرین، خود را مهیای انجام آیتم های تمرینی امروز کردند.

* بخش بعدی تمرین اختصاص به فوتبال تحت فشار و پاسکاری در یک چهارم زمین داشت و برانکو با نظارت دقیق خود از شاگردانش می خواست دقت پاس خود را بالاتر ببرند.

* بخش کشنده و طاقت فرسای تمرین امروز اختصاص به آیتمی چند مرحله ای داشت. عبور از موانع، استارت کوتاه و بلند و در نهایت ضربات به توپ با پا و سر. این آیتم 10 دقیقه ای شاگردان برانکو را به شدت خسته کرد و آنها بعد از انجام هر پارت از آن روی زمین به استراحت می پرداختند.

* حمله به دفاع آیتم دیگر تمرین امروز بود که شاگردان برانکو در نبردهای تک به تک باید مدافع پیش رو از مسیر خارج و به گل می رسیدند که در این آیتم رقابت بین مدافعان و مهاجمان و کری های آنها جالب بود.

* تمرین اختصاصی برای مدافعان؛ در این بخش باقری و پانادیچ با همکاری یکدیگر مدافعان را تمرین دادند.

* عبور از موانع و پاسکاری در یک نیمه زمین، آیتم بعدی تمرین امروز مشکی پوشان بود که در نهایت باید با شوت زنی آنها به سمت دروازه پایان می یافت. در این بخش بازیکنان در دو گروه تقسیم شدند و گروهی به دویدن دور زمین و گروه دوم به پاسکاری و شوت به دروازه پرداختند.

دیدگاه‌ها