کد خبر : 1283356 | 27 آبان 1394 ساعت 14:08 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ویژه مارکا

جلسه سرنوشت ساز کاپیتان های رئال با بنیتس

کاپیتان های رئال مادرید نگران ال کلاسیکو هستند و این نگرانی را روز گذشته با رافا بنیتس در میان گذاشتند.

جلسه سرنوشت ساز کاپیتان های رئال با بنیتس
به گزارش "ورزش سه"، تنها سه روز دیگر به ال کلاسیکو و جدال حساس رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو باقی مانده است. بارسلونا که تا هفته گذشته امیدی برای رسیدن مسی به این مسابقه نداشت، حالا با آماده شدن او، امیدهای بیشتری به کسب یک نتیجه مطلوب مقابل دشمن قدیمی دارد اما در اردوی رئال مادرید شرایط دیگری حکمفرماست.

پس از باخت 3-2 رئال در زمین سویا که منجر به از دست رفتن صدرنشینی این تیم و واگذاری آن به بارسلونا شد، انتقادات از بنیتس و شیوه های تاکتیکی دفاعی او به اوج خود رسید. شواهد حاکی از آن بودند که بازیکنان رئال مادرید نیز چندان دل خوشی از روش های بنیتس نداشته و در پایان بازی حتی شاهد گلایه رونالدو به راموس از این شیوه تاکتیکی نیز بودیم.

مارکا امروز تیتر یک خود را به جلسه مهم و شرنوشت ساز کاپیتان های رئال با بنیتس در جلسه تمرینی روز گذشته اختصاص داده است. به ادعای این نشریه معتبر، راموس، مارسلو و رونالدو، روز گذشته در جلسه ای خصوصی با سرمربی تیمشان، از وی خواسته اند که در مقابل بارسلونا تغییراتی در شیوه های تاکتیکی خود ایجاد کند.

کاپیتان های رئال که سال ها تجربه بازی برابر بارسلونا را دارند، بهتر از هر کسی می دانند که مقابل بارسلونا نمی توان دفاعی و با احتیاط بازی کرد. آنها از بنیتس خواسته اند که تیمی هجومی را مقابل بارسلونا به زمین بفرستد و به آنها بیشتر از بازی های گذشته اجازه حمله کردن بدهد.

حال باید دید بنیتس تا چه اندازه به پیشنهاد کاپیتان های تیمش در ال کلاسیکو ترتیب اثر خواهد داد. رئال بیش از همیشه به برد در این مسابقه نیاز دارد چون یک شکست می تواند فاصله آنها با بارسلونا را به 6 امتیاز رسانده و آبی اناری ها را در موقعیتی کاملا برتر قرار دهد.

دیدگاه‌ها