کد خبر : 1283576 | 28 آبان 1394 ساعت 17:47 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

پست کرار حساس است

صالح: برای سه امتیاز می‌جنگیم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران پیش از بازی برابر فولادخوزستان تاکید کرد که برای سه امتیاز این بازی می‌جنگند و به شرایط جدول کاری ندارند.

صالح: برای سه امتیاز می‌جنگیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مجید صالح در نشست خبری پیش از بازی با عذرخواهی از عدم حضور مظلومی و با بیان احساساتش در مورد استان خوزستان و امنیت حاکم در کشور به واسطه خون شهدا تاکید کرد: پس از تعطیلی لیگ ما جام حذفی را داشتیم که طی آن با فولاد بازی کردیم. بعد از آن 6 بازیکن ما در اختیار تیم امید و بزرگسالان قرار گرفت. متاسفانه برای انجام تمرینات در مضیقه بازیکن بودیم اما تیم های پایه به ما کمک کردند و بازیکن دادندتا بتوانیم تمرینات را برگزار کنیم.

وی افزود در بازی برابر فولاد خسرو حیدری، امید ابراهیمی و میثم مجیدی را نداریم. ما معتقدیم که جام حذفی و لیگ شرایط متفاوتی دارند و همچنین فولاد را نیز شایسته این شرایط نمی‌دانیم. جوانان فوتبالیست خوزستانی به تیم ملی زیاد خدمت کرده‌اند اما متاسفانه اکنون این تیم دستخوش عوامل غیرمنتظره‌ای شده است.

مربی استقلال اظهارکرد: تفکرات اسکوچیچ و در جام حذفی متفاوت است. ما هوشیارانه و آگاه بازی خواهیم کرد و به شرایط جدول کاری نداریم. آماده هستیم تا یک بازی سخت و محکم را انجام دهیم. ما برای سه امتیاز خواهیم جنگید.

صالح با اشاره به وضعیت جاسم کرار گفت: برای تعیین تکلیف کرار باید تا نیم فصل صبر کرد. نمی توان به این زودی درباره آن تصمیم گرفت. هیات مدیره و کادر فنی باید در این باره بحث های جامعی داشته باشند. پست کرار حساس است و بازیکن در این پست در فوتبال ایران و جهان کم هستند. براین اساس برای از دست دادنش محتاط هستیم.

او در مورد شرایط پروپیچ نیز گفت: لیگ ایران سطح بالایی از نظر هیجان و استرس دارد. او برای تطبیق با این شرایط نیاز به زمان دارد. باید به او فرصت داد تا به تعادل در بازی کردن برسد.


دیدگاه‌ها