کد خبر : 1283756 | 29 آبان 1394 ساعت 17:45 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

در جریان نشست خبری ال کلاسیکو

درگیری لفظی بنیتس با خبرنگار رادیو مارکا

رافا بنیتس، سرمربی رئال مادرید، به فاصله یک روز تا ال کلاسیکو، نشست خبری پرتنشی را در سال کنفرانس ورزشگاه برنابئو پشت سر گذاشت.

درگیری لفظی بنیتس با خبرنگار رادیو مارکا
به گزارش "ورزش سه"، مطابق انتظار، به دلیل اهمیت دیدار رئال مادرید و بارسلونا، خبرنگاران زیادی در نشست خبری حضور داشتند و سوالات متعددی نیز از رافا بنیتس پرسیدند.

یکی از این سوالات برای دقایقی باعث پرتنش شدن فضای کنفرانس شد؛ زمانیکه خبرنگار رادیو مارکا از بنیتس، در مورد جلسه کاپیتان های رئال با وی برای طرح ریزی یک استراتژی مناسب برای ال کلاسیکو سوالی را مطرح کرد.

بنیتس در پاسخ گفت:" برای شما و حرفه شما که خبر رسانی است احترام قائلم اما این خبری که شما منتشر کردید کذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد. 25 سال است که مربیگری می کنم و هرگز در رختکن، بازیکنان برایم تصمیم نگرفته اند. بازیکنان رئال همگی حرفه ای هستند و وظایف خود را به خوبی می دانند و من هم مربی ای نیستم که تحت تاثیر ستارگان تیمم قرار داشته باشم."

خبرنگار رادیو مارکا با این جواب قانع نشد و اصرار داشت که خبری که به دست آنها رسیده از یک منبع موثق بوده است که این کشمکش و دیگری لفظی بین این دو برای دقایقی جو سالم کنفرانس را به هم ریخت.

دیدگاه‌ها