کد خبر : 1283788 | 29 آبان 1394 ساعت 18:05 | 64K بازدید | 0 دیدگاه

راز صدرنشینی استقلال

صدرنشینی استقلال در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر نکته ای است که شاید پیش از شروع لیگ پانزدهم کمتر کسی آن را باور می کرد.

راز صدرنشینی استقلال
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال موفق شده به یک استراتژی خاص تا پایان هفته دوازدهم لیگ برتر با شایستگی صدر جدول را به نام خود سند بزند.شاگردان پرویز مظلومی در این فصل از کمترین فرصت های گلزنی خود نهایت استفاده را می کنند و این نکته ای است که این تیم را از سایر تیم های لیگ برتری متمایز کرده است. نگاهی به بازی استقلال- فولاد می تواند این نکته را بیش از پیش نشان بدهد که استقلال فرصت طلب ترین تیم لیگ برتر است. به جز دو گلی که انصاری و پروپجیچ در بازی امروز زدند، استقلال سه فرصت گلزنی دیگر داشت. جالب است که 2 موقعیت استقلال بعد از گل اول و زمانی که دفاع فولاد باز شده بود بدست آمد.

اولی، ضربه ای بود که برهانی در نیمه اول به تیر زد. در نیمه دوم و پس از گل استقلال، شهباززاده در موقعیتی تک به تک نتواست دروازه فولاد را باز کند و فرشید اسماعیلی هم شوتش را از فاصله 30 متری به تیر دروازه زد. البته آبی ها چند موقعیت نصفه و نیمه دیگر هم داشتند اما این 5 موقعیت، شانس های مسلم گلزنی بود که دو موقعیت به گل تبدیل شد.

مظلومی با سیستم دفاع-ضدحمله خود در این روزها بیش از هر مربی دیگری در نتیجه گیری موفق بوده است و این راز صدرنشینی استقلال است، استفاده از حداقل موقعیت های بدست آمده.

دیدگاه‌ها