کد خبر : 1283859 | 29 آبان 1394 ساعت 23:36 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

لام: از قدرت مالی فوتبال انگلیس نمی‌ترسیم

کاپیتان بایرن مونیخ معتقد است توان مالی باشگاه‌های انگلیسی تهدیدی برای بایرن و بوندسلیگا نیست.

لام: از قدرت مالی فوتبال انگلیس نمی‌ترسیم
به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ لام معتقد است اگرچه قدرت‌های مالی بزرگی در فوتبال جزیره حضور فعال دارند اما این مسئله خللی در جایگاه بایرن به عنوان یکی از بزرگان فوتبال اروپا ایجاد نمی‌کند.
او در مصاحبه با "مونشنر مرکور" اظهار داشت:" این مسئله قطعا موضوع مهمی است زیرا نقش پول در فوتبال نقش ناچیزی نیست. وقتی می‌بینی حتی تیم‌های رده پایین انگلیسی از نظر مالی بیشتر از بایرن ما شارژ می‌شوند خیلی جالب است، با این وجود ما اینجا در بوندسلیگا امتیازات متعددی داریم: استادیوم‌های عالی، زیرساخت‌های فوق‌العاده، هواداران بی‌نظیر و بازی‌هایی که تقریبا همه بلیت‌هایشان فروش می‌رود. اینها موضوعاتی هستند که لیگ‌های دیگر باید از روی ما تقلید کنند؛ علاوه بر آن پرداختی‌های ما همیشه به موقع است و در مجموع همه چیز آنطوری که باید پیش می‌رود. این نکته‌ها قدرت بوندسلیگا را نشان می‌دهد."
لام با توجه به اینکه می‌گویند بیم آن می‌رود لیگ جزیره ستاره‌های بوندسلیگا را جمع کند و ببرد هم گفت:" من چنین ترسی ندارم زیرا ما امتیازاتی داریم که بازیکنان قدر آنها را می‌دانند. مخصوصا آن بازیکنانی که از کشورهای خارجی می‌آیند شیفته ویژگی‌های آلمان و بوندسلیگا می‌شوند و این موضوع را به سایر هموطنانشان هم اطلاع می‌دهند. در ضمن در آلمان درآمد فوتبالیست‌ها هم بسیار خوب است."
گفتنی است در فصل نقل و انتقالات تابستان گذشته باشگاه‌های انگلیسی نزدیک به 1.185 میلیارد یورو برای خرید بازیکنان جدید خرج کردند.

دیدگاه‌ها