کد خبر : 1284179 | 30 آبان 1394 ساعت 23:36 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: این یک پیروزی تاریخی و بیادماندنی است

لوئیس انریکه در پایان بازی با رئال مادرید که با برتری 4-0 بارسلونا به اتمام رسید به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت و این نتیجه را تاریخی دانست.

انریکه: این یک پیروزی تاریخی و بیادماندنی است
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با دو گل سوارز و گل های نیمار و اینیستا موفق شد رئال را در برنابئو مغلوب کند و فاصله ی خود در صدر جدول را به 6 امتیاز افزایش دهد.

لوئیس انریکه در انتهای بازی گفت:" این یک پیروزی لذتبخش و تاریخی است. برد مقابل یک رقیب دیرینه همیشه طعم دیگری دارد. هر دوی ما یک هدف داشتیم و آن هم پیروزی بود. به تمام اهدافمان رسیدیم و کاملا برتر از رئال بودیم.

فکر نمی کنم رئال ضعیف بازی کرد؛ این ما بودیم که بسیار برتر ظاهر شدیم. موقعیت های بسیار بیشتری خلق کردیم و به خودمان اطمینان داشتیم. در مجموع، شایسته این پیروزی بودیم. پیش از گل اول، موقعیت های خوبی داشتیم و پس از آن، بازی را به خوبی کنترل کردیم. یک نیمه اول بسیار کامل را سپری کردیم و در نیمه دوم هم روندمان را ادامه دادیم. می دانم که هواداران از این پیروزی خوشحالند و تا مدت ها در یادها خواهد ماند."

نیمکت نشینی مسی:" این تصمیم را در طول هفته گرفته بودم و برایم مهم بود که در مورد او ریسک نکنم. خوشبختانه مسی هم این موضوع را درک کرد."

تشویق شدن اینیستا:" این یک حرکت جوانمردانه از سوی هواداران رئال بود. افتخار میکنم که بازیکنی بی همتا همچون اینیستا در تیمم دارم."

دیدگاه‌ها