کد خبر : 1284308 | 01 آذر 1394 ساعت 13:23 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

نگفتم نظر وزیر مثبت است

رستگار: فدراسیون جودو تقابلی با وزارت ندارد

رئیس فدراسیون جودو گفت: به هیچ وجه در برنامه تلویزیونی نگفتم که نظر وزیر ورزش و جوانان هم برای برداشتن میراسماعیلی مثبت است و خوشبختانه مستندات مصاحبه من موجود است.

رستگار: فدراسیون جودو تقابلی با وزارت ندارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمدعلی رستگار عنوان کرد: فدراسیون جودو هیچ تقابلی با وزرات ورزش و جوانان نداشته و نخواهد داشت. برکناری میراسماعیلی تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون جودو است و من نیز آن را عملی کردم. به هیچ وجه در برنامه تلویزونی و در مصاحبه‌های دیگرم اعلام نکردم که وزیر با این کار موافق است و از او نقل قولی نکرده‌ام.

وی ادامه داد: خوشبختانه فیلم مصاحبه من موجود است. بیانیه‌ای که در مورد مصاحبه من صادر شد مبتنی بر اطلاعات غلط بوده که به مسئولان مربوطه داده شده است. به هیچ وجه نگفتم که وزیر با این اقدام موافقت است یا نظر او این است. طبق اساسنامه من از مجمع این اختیار را گرفتم که در مورد موضوع دبیری و نایب رئیسی فدراسیون تصمیم‌گیری کنم و من هم از این اختیار استفاده کردم. نکته جالب این جاست که همین تغییر و تحولات برای بحث رفتن مهدی درخشنده از سمت دبیری و آمدن محمد بلوطی پیش آمد و حکم دبیر جدید نیز زده شد.

رئیس فدراسیون جودو تاکید کرد: مسئله رفتن میراسماعیلی از سمت نائب رئیسی تصمیم هیئت رئیسه که نماینده‌های جامعه جودو هستند است و من هم آن را اجرا کردم. اصلا اینطور که نیست که برخی‌ها می‌خواهند این موضوع را اختلاف شخصی رئیس و نایب رئیس نشان دهند. بارها از میراسماعیلی دفاع کردم و بیشترین حمایت را در این چند ساله خود من از او داشتم. در مسئله پیشنهاد رشوه در سال 2012 تلاش کردم تا محرومیت او کم شود و امروز هم برای حفظ شأن قهرمانی او تلاش می‌کنم تا محرومیت کوراش کمتر شود. او قهرمان این رشته است و باید از او حمایت شود و به عنوان رئیس فدراسیون بارها این کار را انجام داده‌ام و امروز نیز انجام خواهم داد. رفتن او از نایب رئیسی خواسته جامعه جودو بود.

رستگار در پایان عنوان کرد: به هر صورت تمام تلاش‌مان این است که از شأن قهرمانان ملی‌مان دفاع کنیم. در پایان باز هم به این موضوع اشاره می‌کنم که به هیچ وجه تقابلی بین فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد و قطعا با افرادی که در این میان به نشر اکاذیب پرداخته‌ و فضا را متشنج کردند برخورد می‌کنیم و شکایت خواهیم کرد.


دیدگاه‌ها