کد خبر : 1284334 | 01 آذر 1394 ساعت 14:05 | 46K بازدید | 6 دیدگاه

گزارش مارکا از وضعیت متزلزل بنیتس در رئال

چالش بزرگ رئال؛اخراج بنیتس؛حالا یا پایان فصل؟

اتفاقی که نباید می افتاد، شب گذشته افتاد و رئال مادرید برای سومین بار در 6 سال اخیر برابر بارسلونا تحقیر شد.

چالش بزرگ رئال؛اخراج بنیتس؛حالا یا پایان فصل؟
به گزارش "ورزش سه"، حالا هواداران رئال مادرید از خود می پرسند که بنیتس همین امروز اخراج شود یا برای این کار تا انتهای فصل صبر کرد. آنچه مسلم است اینکه بنیتس دیر یا زود از رئال اخراج می شود و تنها زمان این اتفاق است که مشخص نیست.

هیئت مدیره رئال مادرید،  پس از شکست 4-0 شب گذشته از بارسلونا، اعتماد خود به این مربی را بطور کامل از دست داده است. بنیتس پس از گذشت سه ماه از فصل جدید، هنوز نتوانسته به تیم خود شخصیت بدهد و می توان گفت که کنترل رختکن رئال را نیز از دست داده است؛ اگر فرض کنیم که برای مقاطعی کنترل امور را در دست داشته است!

اگر در ابتدای فصل، آمارها به نفع او بودند، حالا او دیگر روی همین مساله نیز برای نجات خود نمی تواند حساب کند. دیگر نه خبری از آمار کم گل های خورده است و نه از لحاظ امتیازی وضعیت رئال مطلوب است. آنهایی که انتهای فصل گذشته آنچلوتی را اخراج کرده و بنیتس را بر راس امور گذاشتند، حالا متوجه اشتباه بزرگشان شده اند.

فلورنتینو پرز پس از اخراج کارلتو، صحبت از نیاز رئال به یک جهش و اندیشه هایی نو کرد اما پس از چند ماه، رئال با 6 امتیاز اختلاف از بارسا در رده ی دوم قرار دارد و بدتر اینکه در خانه به بدترین شکل ممکن برابر رقیب قدمی تحقیر شده است.جهش رئال نه تنها مثبت نبود که به نظر می رسد بازی به بازی نیز شاهد سقوط بیشتر این تیم باشیم.

آینده ی رئال در این فصل تیره و تار به نظر می رسد و اگر سریع، راه چاره ای اندیشیده نشود، اوضاع از این هم بدتر خواهد شد. این چالش بزرگی است که مدیران عالی رتبه رئال با آن دست به گریبانند. حالا یا ماه ژوئن؟

در رئال دیگر همه می دانند که بازیکنان با بنیتس همراه و یکدل نیستند و برخی از آنها از جمله رونالدو، ابدا هیچگونه ارتباط مثبتی با مربی تیمشان ندارند به همین دلیل است که اگر این وضعیت پیچیده بهبود پیدا نکند، ذهنیت و روحیه بازیکنان روز به روز دچار افت بیشتری خواهد شد و اخراج مربی بهترین راه حل می تواند باشد.

فلورنتینو پرز شب گذشته با مشاهد ه ی دستمال های سفید اعتراضی، به خوبی دریافت که دیگر حمایت هواداران را از دست داده؛ با این حال او با خونسردی خاصی ورزشگاه را ترک کرد. او در طول هفته با بازیکنان، اعضای کادر فنی و افراد مورد اعتمادش در مورد شرایط تیم صحبت هایی خواهد داشت و سپس باید منتظر تصمیمات جدید او ماند.

پرز هرگز به تغییر مربی در نیمه های فصل به عنوان اولین راه چاره فکر نمی کند ولی تردیدها در مورد بنیتس و رئال مادرید این فصل، لحظه به لحظه در حال افزایشند و نیاز به یک واکنش فوری بیش از پیش احساس می شود.

برخی معتقدند همانند مدیران بارسلونا که فصل گذشته پس از باخت به سوسیداد، بجای اخراج انریکه به وی اعتماد کردند، الان هم مدیران رئال باید به بنیتس فرصت بیشتری بدهند اما مشکل اینجاست که نه هواداران و نه بازیکنان، هیچکدام مایل به ادامه کار رافا بنیتس نیستند.

هواداران از همان روز اولی که بنیتس به عنوان مربی رئال منصوب شد، با دیده ی شک به وی نگاه کردند و شب گذشته بسیاری از آنها در هنگام خروج از ورزشگاه، یکصدا خواهان اخراج او شدند و این یعنی اینکه دیگر تردیدها به یقین تبدیل شده است.

شرایط بنیتس نیز به هیچ عنوان مطلوب نیست و کسانی که در نشست خبری پس از ال کلاسیکو حاضر بودند، فروپاشی ذهنی و ویرانی بنیتس را به وضوح حس کردند. به نظر می رسد که برای یافتن پاسخ این سوال که اخراج بنیتس حالا یا ماه ژوئن، هنوز چند روز دیگر نیز باید صبر کنیم.

 

دیدگاه‌ها