کد خبر : 1284662 | 03 آذر 1394 ساعت 08:50 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - دیناموزاگرب

دو تیم آرسنال و دینامو زاگرب، امشب در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آرسنال - دیناموزاگرب
به گزارش "ورزش سه"، آرسنال برای صعود به دور بعد، باید در این دیدار پیروزی شود و امیدوار باشد المپیاکوس مقابل بایرن شکست بخورد.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر با کسب 3 امتیاز از 4 بازی خود، در رده ی سوم جدول گروه هم امتیاز با دیناموزاگرب، تیم چهارم قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده اند و در فرم ضعیفی قرار دارند. ونگر می‌داند که برای کسب پیروزی مقابل زاگرب، باید کاملا اماده باشند . مصدومیت‌های متعدد بازیکنان آرسنال باعث شده تا این تیم، دوباره در میانه های فصل دچار افت شود. والکات، چمبرلین، ویلشر، ولبک ، روسیچکی و کوکلین به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیشمان نخواهند بود. با این حال، آرون رمزی به نظر شرایط بازی کردن را پیدا کرده و شاید بتواند تیمش را در این بازی حساس همراهی کند.

دیناموزاگرب

دینامو نیز مانند آرسنال با کسب 3 امتیاز از 4 بازی خود، در قعر جدول گروه قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، 3 پیروزی و دو شکست کسب کرده اند و نسبتا در فرم خوبی قرار دارند. دینامو در خانه موفق شد 2-1 آرسنال را شکست دهد و به دنبال تکرار این نتیجه در ورزشگاه خانگی آرسنال خواهد بود، جایی که در آخرین تقابلشان، 2-1 مغلوب توپ‌چی ها شدند.

ترکیب احتمالی:

1077212

دیدگاه‌ها