کد خبر : 1284670 | 03 آذر 1394 ساعت 09:01 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

جابر بهروزی: فکر نمی کردم زحماتم بر باد برود

ملی پوش دسته 69 کیلوگرم کشورمان حذف شدنش از گردونه مسابقات جهانی را یک اتفاق و حادثه می‌داند.

جابر بهروزی: فکر نمی کردم زحماتم بر باد برود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، جابر بهروزی ملی پوش دسته 69 کیلوگرم کشورمان که بامداد روز گذشته و در رقابتهای گروه B این دسته با از دست دادن هر 3 حرکت دوضرب از گردونه رقابتها حذف شد در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص عملکردش گفت: در یکضرب عملکرد خوبی داشتم و اگر آرنجم درد نمی گرفت می توانستم وزنه سنگین تری از 147 کیلوگرم را نیز مهار کنم. برای اینکه دچار آسیب دیدگی نشوم و بتوانم در دوضرب قدرتمتدتر حضور یابم از انجام حرکت سوم یکضرب انصراف دادم.

وی ادامه داد: پشت صحنه و سالن مسابقات به اندازه کافی گرم نبود و برای حضور در صحنه به دلیل 6 حرکتی که وزنه بردار کره ای و یکی دیگر از حریفانم پشت سر هم انجام دادند بدنم سرد شد و عملکردم را تحت تاثیر قرار داد. این وزنه ها را در سالن گرم براحتی مهار کرده بودم اما نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتاد که نمی‌توانستم از پس آنها روی سکوی مسابقات برآیم.

بهروزی یاد آور شد: وزنه 173 کیلوگرم را به راحتی روی دستانم بردم و فقط موقع بلند شدن یک مقداری تعادلم بهم خورد. اصلا فکرش را هم نمی کردم که اوت شوم و تمام زحماتم بر باد برود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضورش در گروه B تاثیری در نتیجه گیری‌اش داشته یا خیر اظهار داشت: به هیچ عنوان به این موضوع فکر نمی کردم و واقعا قصد داشتم با مهار سنگین ترین وزنه ها شانسم را حتی برای کسب مدال در این گروه امتحان کنم؛ دیدید که در یکضرب وزنه خوبی را زدم.
در خصوص اتفاق و حادثه ای که پیش آمد نیز فقط می توانم بگویم قسمتم این بود، باید با فراموش کردن این بدشانسی تمریناتم را خیلی زود برای موفقیت در المپیک آغاز کنم.

بهروزی در پایان با اشاره به حضور و تشویق ایرانیان هیوستون در سالن مسابقات گفت: انصافا ایرانی‌ها برای من و مجید عسگری سنگ تمام گذاشتند. از اینکه نتوانستم خوشحالشان کنم ناراحتم و امیدوارم سایر ملی پوشان کشورمان بتوانند با کسب مدال و عناوین ارزشمند دل ایرانیان سراسر دنیا را شاد کنند.

دیدگاه‌ها