کد خبر : 1284747 | 03 آذر 1394 ساعت 13:08 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه خوبی با استیلی داشتیم

رضائیان: در مورد حاتمی تصمیم‌گیری می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: فرزاد حاتمی اعلام کرده در تمرینات ملوان شرکت نمی‌کند و ما هم برای این بازیکن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

رضائیان: در مورد حاتمی تصمیم‌گیری می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مسعود رضائیان در مورد جلسه امروز با بازیکنان ملوان گفت: امروز 5 بازیکن ملوان به باشگاه آمدند و گلایه‌های خود را مطرح کردند. ما هم حرف‌های آنها را شنیدیم و به آنها پاسخ دادیم. ما مشکلات بازیکنان را درک می‌کنیم. در این نشست در مورد همه مسائل صحبت کردیم و به درک متقابل رسیدیم، اما نیامدن در تمرین راه حل مناسبی برای مشکل مالی نیست.

وی ادامه داد: من هم مثل بازیکنان در این قایق حضور دارم. همه ما در یک کشتی هستیم و باید تلاش کنیم این مشکلات را برطرف کنیم. باید همه چیز بر اساس نظم و انضباط باشد اگر غیر از این شود و بی‌نظمی حاکم شود دیگر با پول هم نمی‌شود نظم و انضباط ایجاد کرد. بازیکنان شرایط سختی را تحمل می‌کنند. البته آنها باید بدانند که اکنون اکثر اقشار جامعه در رفاه نیستند و حتی معلمان هم مشکلات مالی فراوانی دارند اما در کلاس درس با تمام وجود به دانش‌آموزان درس می‌دهند.

رضائیان در مورد اینکه چه بازیکنانی در این جلسه حضور داشتند، گفت:‌احمد آهی، عزیز معبودی، محمد آبشک، سیدجلال رافخایی و محمد نزهتی شرکت داشتند و پژمان نوری و یوسف‌زاده در این نشست حاضر نبودند.

وی در مورد اینکه فرزاد حاتمی اعلام کرده تا پول ندهند به تمرین ملوان نمی‌رود، گفت: من مصاحبه او را خواندم.او تصمیم قاطعی گرفته و ما هم به تصمیمش احترام می‌گذاریم اما این حق را هم داریم که در مورد فرزاد حاتمی تصمیم‌گیری کنیم. بازیکنانی که در تمرینات شرکت نمی‌کنند در مرتبه اول جریمه نقدی خواهند شد و در مرتبه دوم یعنی جلسه دوم غیبت میزان جریمه آنها دوبرابر است. ما این تصمیم را برای همه بازیکنان اعمال خواهیم کرد اما حاتمی خودش اصرار بر نیامدن دارد و ظاهرا در تصمیمش قاطع است.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد جلسه شب گذشته با استیلی گفت: شب گذشته حمید استیلی و یکی از اعضای هیأت مدیره در منزل من حضور داشتند و ما حمایت خود را از سرمربی تیم اعلام کردیم. امروز هم من به تمرین ملوان می‌روم و شرایط را بررسی می‌کنم و مطمئن هستم بازیکنان به خاطر تیم و هواداران در تمرین حاضر می‌شوند.


دیدگاه‌ها