کد خبر : 1285125 | 04 آذر 1394 ساعت 19:09 | 64.8K بازدید | 0 دیدگاه

چینی: صالح به شناسنامه استقلال توهین کرد

علی چینی دستیار منصوریان به مجید صالح اتهام زد که با علیرضا بیرانوند پیش از بازی صحبت غیرفنی داشته است.

چینی: صالح به شناسنامه استقلال توهین کرد
به گزارش "ورزش سه"، او درباره شکست تیمش گفت: ما موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهیم و بدشانسیم. ان‎شاءالله در بازی‌های آینده نتیجه هم بگیریم.

چینی در پاسخ به این سوال که چرا برای درگیری با صالح به سمت رختکن استقلال رفته گفت: این اصلا درست نیست که من مربی قبل از بازی بازیکن حریف را به سمتی بکشانم و با او صحبت کنم، آن هم صحبت‌هایی که اصلا جنبه فنی ندارد. من رفتم به سمت رختکن تا از ایشان درباره این حرکتشان بپرسم که آنجا آقای مظلومی را دیدم. حنیف عمران‌زاده، حسین ترابپور و سیروس دین‌محمدی و خود پرویزخان هم از ما عذرخواهی کردند و گفتند ایشان اشتباه بچگانه‌ای را انجام داده است.

وی درباره حرکت صالح هم گفت: من به عنوان یک استقلالی از حرکت ایشان واقعا متاسف شدم.چه استقلال ببرد چه نفت، هم خوشحالیم هم ناراحت ولی اینکه آقای صالح بین این همه آدم می‌دود و به ما بی‌احترامی می‌کند ما را شوکه کرد. ما بازی قبل هم باختیم. اعتراضی کردیم؟ من نمی‌دانم آقای صالح از کجای زمین آمده که این چیزها را نمی‌‌داند. او نمی‌‌داند به چه کسی حرکت دست نشان داده؟ به کسی که شناسنامه استقلال است. نکته‌ای که امروز به من ثابت شد این بود که تحصیلات شخصیت نمی‌آورد.

دیدگاه‌ها