کد خبر : 1285594 | 07 آذر 1394 ساعت 08:45 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

عملکرد نه چندان خوب نایب قهرمان المپیک

نصیر شلال در یک ضرب ششم شد

وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم ایران با ثبت رکورد 181 کیلوگرم در یک ضرب در رده ششم قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا،نواب نصیر شلال به عنوان ششمین نماینده ایران کار خود را در مسابقات جهانی وزنه برداری که به میزبانی هیوستون آمریکا در حال برگزاری است، آغاز کرد .

او در پایان حرکت یک ضرب رکورد 181 کیلوگرم را به ثبت رساند و ششم شد.

نصیر شلال که بعد از دوسال غیبت در مسابقات جهانی حاضر شده بود، در حالی که از کسب مدال باز ماند ولی 21 امتیاز تیمی برای ایران بدست آورد که ایران به این امتیاز ها نیاز مبرمی داشت.

نصیرشلال کار خود را در یک ضرب باید با وزنه 181 کیلوگرم آغاز می‌کرد اما آن را انداخت. در دومین حرکت باز هم پشت وزنه 181 کیلوگرم قرار گرفت که این‌بار توانست آن را به ثبت برساند.

حسین توکلی(سرمربی تیم ملی) برای سومین حرکت وزنه 186 کیلوگرم را برای شاگردش درخواست کرد اما نصیرشلال این وزنه را هم نتوانست مهار کند تا در یک ضرب عملکرد خوبی نداشته باشد.

الکساندر زایچیکوف از قزافستان در نخستین حرکت وزنه 186 کیلوگرمی را به راحتی بالای سر برد.

بارتلومی بونک از لهستان که برنز المپیک و جهانی 2013 را در کارنامه دارد سه مرتبه وزنه 183 کیلوگرم را انداخت و از جدول یک ضرب و مجموع مسابقات کنار رفت.

دیوید بجانیان روس نیز با ثبت رکورد 180 کیلوگرم عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت ونهم شد.

دو وزنه بردار ازبک و قزاق برای کسب مدال طلا یک ضرب با یکدیگر رقابت نزدیکی داشتند که در نهایت ایوان افریموف از ازبکستان با رکورد 192 کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد.

ایوان زایچیکوف از قزاقستان با رکورد 191 کیلوگرم به مدال نقره رسید.

سیمون مارتیروسیان ارمنستانی نیز با رکورد 186 کیلورم مدال برنز یک ضرب را بدست آورد.


دیدگاه‌ها