کد خبر : 1285881 | 08 آذر 1394 ساعت 11:39 | 15.3K بازدید | 4 دیدگاه

آمار ضعیف سرمربی کروات برابر بازیکنان نسل 98

مربیان جوان مچ برانکو را می‌خوابانند

برانکو ایوانکوویچ از زمان حضورش در پرسپولیس نتایج چندان درخشانی برابر تیم هایی که هدایت آن را نسل 98 فوتبال ایران برعهده داشتند به دست نیاورده است.

مربیان جوان مچ برانکو را می‌خوابانند
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی کروات پرسپولیس در فصل جدید عملکرد خوبی برابر مربیان خارجی لیگ داشته و هر دو مربی خارجی لیگ برابر او و در زمین خودشان تسلیم شده اند.

تراکتورسازی با تونی اولیویرا در یادگار امام با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و در اهواز نیز دراگان اسکوچیچ با دو گل تیمش را بازنده نبرد با هم وطن خود دید.

برانکو در هفته دوم لیگ برتر البته برابر عبدالله ویسی که پرچمدار مربیان جوان لیگ برتر در دوره تغییر نسل مربیان بود با نتیجه دو بر یک شکست خورد. او در ادامه برابر یحیی گل محمدی هم شکست را در آزادی متحمل شد و علی دایی نیز موفق شد در آزادی یک امتیاز از تیم او بگیرد. در بین نسل 98 فوتبال ایران این حمید استیلی بود که البته برابر او دو بار تسلیم شد و شکست یک بر صفر در جام حذفی و دو بر صفر در لیگ برتر ماحصل تقابل او با برانکو بود.

تقابل فردای این مربی با علیرضا منصوریان به عنوان دیگر مربی نسل 98 فوتبال ایران می تواند بار دیگر محک جدی برای برانکو ایوانکوویچ باشد تا مشخص کند او برابر این مربیان همچنان به مشکل برمی خورد یا خیر.

دیدگاه‌ها