کد خبر : 1286877 | 13 آذر 1394 ساعت 11:15 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه ویارئال:مامسئولیتی‌درقبال‌چریشف‌نداریم

فرناندو رویگ، رئیس باشگاه ویارئال عنوان کرد که این وظیفه آنها نبوده که رئال را از محروم بودن چریشف مطلع کنند.

باشگاه ویارئال:مامسئولیتی‌درقبال‌چریشف‌نداریم
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رافا بنیتس چهارشنبه شب به مصاف کادیز رفتند که در نهایت موفق شدند 3-1 حریف خود را شکست دهند. با این حال، چریشف که در آن بازی موفق به گلزنی هم شد، به دلیل سه کارته بودن در زمان حضور در ویارئال، نمی‌توانست تیمش را همراهی کند ولی با اشتباه کادرفنی رئال، او در ترکیب ثابت تیم قرار گرفته بود.
همین موضوع ممکن است باعث شود رئال از جام حذفی اسپانیا حذف شود. پرز مقصر این موضوع را باشگاه ویارئال و فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌داند که اطلاعی به باشگاه رئال درباره محروم بودن چریشف نداده اند. با این حال، رئیس باشگاه ویارئال از این مسئولیت شانه خالی می‌کند و معتقد است که این وظیفه خود رئالی ها بوده که پیگیر شرایط بازیکنشان باشند.

او گفت:" ما مسئول بازیکنانی که در تیممان حضور ندارند نیستیم. ویارئال بی تقصیر است. ما مسئولیتی در این زمینه نداشتیم. ما مسئول بازیکنان خودمان هستیم نه تیم‌های دیگر. نمی‌خواهم قضاوتی راجع به فلورنتینو انجام دهم. ما افراد مخصوصی داریم که محروم بودن بازیکنان را بررسی می‌کنند ولی چیزی راجع به دیگر باشگاه‌ها نمی‌دانم. توماس پینا هم شرایط مشابهی دارد. در همان بازی که چریشف سه کارته شده بود، او اخراج شده بود و اجازه بازی کردن برای ما در بازی روز سه شنبه را نداشت. ما مسئولیتی در قبال چریشف نداریم."

دیدگاه‌ها