کد خبر : 1286899 | 13 آذر 1394 ساعت 13:19 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

از تعطیلی لیگ خوشم نمی‌آید

میاچ: صبا مدعی قهرمانی است

صبا را باید مدعی قهرمانی بدانیم؛ این حرف مربی کروات این تیم دو هفته مانده به پایان دور رفت لیگ پانزدهم است.

میاچ: صبا مدعی قهرمانی است
به گزارش "ورزش سه"، ژلکو میاچ در مورد پیروزی صبا برابر سیاه جامگان گفت: کسانی که بازی را دیدند از لحاظ فوتبالی صبا را تیم برتر می‌دانستند و از عملکرد ما رضایت داشتند. اگر اغراق نکنیم نتیجه 4 یا 5 بر یک باید به سود صبا می‌شد. این قانون نانوشته همواره وجود دارد که اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنی حریف گل می‌زند. سیاه جامگان روی یک حادثه به گل رسید ولی ما دروازه‌بان خوبی مثل لک داشتیم که دو، سه مرتبه ناجی ما شد.

او به عملکرد خوب خط دفاعی صبا اشاره کرد و افزود: همیشه برنامه دفاعی ما یکسان بوده است و شروع کار تدافعی صبا از دو مهاجم خواهد بود. بازیکنان ما اگر بتوانند همانند دیدار با سیاه جامگان نظم دفاعی را 85 درصد حفظ کنند هیچ تیمی در ایران توانایی شکست صبا را نخواهد داشت. سیاه جامگان یکی از تیم‌های خوب لیگ ایران است و از نظر من پیروزی برابر این تیم موفقیت محسوب می‌شود.

مربی کروات صبای قم تاکید کرد: ما بدنسازی پیش از فصل را از دست دادیم و اگر 6 هفته به شروع مسابقات این کار را انجام می‌دادیم، نتایج و جایگاه بهتری تا این هفته داشتیم و موفق‌تر بودیم.

میاچ در پاسخ به این سوال که صبا می‌تواند مدعی قهرمانی باشد، عنوان کرد: بله؛ چرا که نه؟ قبل از اولین اردویی که در اردبیل برگزار شد اعلام کردم با وجود اینکه از تعطیلی در لیگ خوشم نمی‌آید اما آن دو وقفه ابتدایی مسابقات به صبا کمک کرد و اردوها موجب شد بدن بازیکنان عالی شود. خوشبختانه رشد قابل ملاحظه‌ای از هفته پنجم به بعد داشتیم و در نیم فصل نیز اردویی خواهیم داشت تا تیم را در حالت فعلی حفظ کنیم.

او در مورد تغییر سیستم صبا با پایان محرومیت محمد قاضی و اضافه شدن فرید کریمی گفت: قاضی قطعا به ترکیب باز خواهد گشت چرا که او یکی از بهترین‌های صبا در این فصل است. وقتی ما روند خوب و مثبتی در هفته‌های اخیر داشتیم دلیلی ندارد به ترکیب تیم دست بزنیم.

مربی صبای قم ضمن تمجید از بازیکنانشان ابراز کرد: ما نفرات هجومی خیلی خوبی با پنج فوروارد داریم که از بین این نفرات دو نفر که از همه بهتر باشند را در ترکیب اصلی تیم قرار می‌دهیم. علاوه بر آن 6 هافبک هم برای حضور در جمع 11 نفر با هم رقابت می‌کنند که چهار نفر از آنان انتخاب می‌شود که البته تمام آنها جزء بهترین‌های ایران هستند.

میاچ تصریح کرد: حامد لک دروازه‌بان ما یکی از بهترین گلرهای ایران است و جلوتر از او 4 مدافعمان یعنی ماچادو، صادقی، حق‌جو و آرام‌طبع هفته‌های اخیر لیگ در سطح عالی کار کردند و رضایت کامل از آنها داریم. خوشبختانه چهار مدافع صبا نفرات باتجربه‌ای هستند که کمک زیادی به تیم می‌کنند. البته باید اشاره کرد که عملکرد خوب دفاع ما به دلیل هافبک‌هایمان نیز است که در کار دفاعی نیز حمایت دارند و اگر آنها خوب نباشند در دفاع به مشکل می‌خوریم.

دیدگاه‌ها