کد خبر : 1286956 | 13 آذر 1394 ساعت 15:35 | 76.7K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

واکنش انریکه نسبت به قضیه رئال و چریشف

لوئیس انریکه در نشست خبری امروز نسبت به قضیه چریشف و رئال مادرید که ممکن است به حذف رئال از کوپا دل ری منجر شود واکنش نشان داد.

واکنش انریکه نسبت به قضیه رئال و چریشف
به گزارش "ورزش سه"، استفاده از دنیس چریشف در بازی روز چهارشنبه مقابل کادیز در کوپا دل ری و در حالیکه این بازیکن سه اخطاره و محروم بود، احتمال کنار گذاشته شدن رئال از کوپا دل ری را قوت بخشیده است.

سرمربی بارسلونا در نشست خبری امروز خود در همین رابطه گفت:" در این مورد نظر خاصی نمی توانم بدهم؛ تنها اینکه در باشگاه بارسلونا همه مسئول اطلاع رسانی در مورد وضعیت محرومان تیم هستند(مربی، بازیکن، سرپرست، تیم مدیریتی باشگاه). در این قضیه، تنها بازیکن محروم مسئول نیست. نمی خواهم به این جنجال دامن بزنم چون برای رئال احترام قائل هستم."

انریکه در مورد دیدار حساس فردا مقابل والنسیا گفت:" در چند هفته اخیر، بارسلونا در بالاترین سطح خودش قرار داشته با این حال بازی مقابل والنسیا همیشه مشکل بوده است. والنسیا تیمی جذاب است و از این تیم خوشم می آید. سطح کیفی والنسیا بالاست و جوانان خوبی در این تیم حضور دارند.
لالیگا پر از شگفتی هاست و نمی توان با قاطعیت از پیروزی در هیچ مسابقه ای حرف زد. والنسیا یکی از قدرتمندترین تیم های اسپانیاست و به خصوص در مستایا، نتیجه گرفتن مقابلش کار دشواری است."

انریکه در مورد وضعیت فعلی بارسلونا گفت:" تا بدینجا به دلیل کمبود بازیکن مجبور شده ام از برخی بازیکنان بیش از اندازه استفاده کنم ولی با شروع ژانویه و اضافه شدن آردا و ویدال، دست من برای تغییر در ترکیب تیم بازتر خواهد شد.
من به تیم خودم مثل همیشه خوشبین هستم و به توانایی های بازیکنانم ایمان دارم. برای بازی فردا سرجی روبرتو و متیو به دلیل مصدومیت حضور ندارند. آنها تا به شرایط آمادگی نرسند، وارد فهرست 18 نفره نخواهند شد."

دیدگاه‌ها