کد خبر : 1287489 | 15 آذر 1394 ساعت 18:47 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاردوست: حق اراک حضور در لیگ‌برتر است

هافبک باتجربه آلومینیوم اراک تیمش را سزاوار صعود به لیگ برتر در فصل آینده می داند.

کاردوست: حق اراک حضور در لیگ‌برتر است
به گزارش "ورزش سه"، رضا کاردوست که در چند فصل اخیر در لیگ برتر به همراه داماش و استقلال خوزستان حضور داشت در این فصل راهی آلومینیوم اراک شده و در کنار نماینده اراک در حال حاضر در رتبه پنجم جدول را اشغال کرده اند.
او درباره شرایط تیمش در این هفته ها گفت: با کادری مجرب و با دانش نتایج خوبی در این هفته ها گرفته ایم و در خیلی از بازی ها به گواه کارشناسانی که لیگ دسته اول را دنبال می کنند با بدشانسی موفق نشدیم سه امتیاز را به دست آوریم.
کاردوست ادامه داد: با توجه به 20 تیمی شدن لیگ دسته اول، رقابت شدیدی بین تیم ها در جریان است و هیچ تیمی را نمی توان از پیش بازنده دانست. ما اما در طول هفته های گذشته با یک روند در بازی های مان حاضر شدیم و می توانستیم اکنون جایگاه بهتری را نیز کسب کنیم. بهرحال با توجه به فشردگی بازی ها باید در ادامه بازی ها از تجربه مان استفاده کنیم و نتایج را به سود آلومینیوم پایان دهیم.
وی درباره حل شدن مشکلات مالی این تیم نیز گفت: در ابتدای فصل با توجه به تغییرات صورت گرفته مشکلاتی وجود داشت که حتی باعث شده بود تمرکز بازیکنان از بین برود اما اکنون همه همدل و متحد به دنبال اعتلای فوتبال اراک و صعود به لیگ برتر هستند. با توجه به پتانسیلی که در تیم ما و اراک وجود دارد مطمئنا حق مان است در لیگ برتر نماینده داشته باشیم و باید این هدیه را به هواداران اراکی بدهیم و با تمام وجود برای آنها به میدان خواهیم رفت.
کاردوست درباره رقبای شان در دسته اول برای صعود به لیگ برتر نیز گفت: همانطور که گفتم با توجه به فشردگی بازی ها و 20 تیمی شدن رقابت ها حریفان سرسختی در پیش رو داریم و همه آنها قابل احترام هستند. پیکان، فجر، خونه به خونه و مس کرمان و نفت آبادان و البته نساجی مازندران؛ کافی است به اسم این تیم و سابقه آنها و مربیان شان در لیگ توجه کنید تا متوجه شوید چه کار سختی در پیش داریم. اما مطمئنا مسوولان آلومینیوم و البته کادرفنی و هواداران و بازیکنان این تیم به دنبال بهترین ها خواهند بود و تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا در ادامه مسابقات با تمرکز بالاتر همچنان مدعی صعود باقی بمانیم.
وی در پایان درباره جدال این هفته شان با فجرسپاسی نیز گفت: فجرسپاسی امسال از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است و باید در زمین خودمان با کسب سه امتیاز شرایط را به سودمان کنیم. البته محرومان زیادی برای این بازی داریم و باید تلاش بیشتری نسبت به بازی های گذشته داشته باشیم و باز هم امیدمان در کنار تلاش خودمان، حمایت هواداران و البته مسوولان تیم است.

دیدگاه‌ها