کد خبر : 1287769 | 17 آذر 1394 ساعت 10:38 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت مساعد قنبری با وجود شلیک 4 گلوله

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از اصابت چهار گلوله به ملی‌پوش سابق کشتی در شهرستان صحنه خبر داد و با این وجود حال وی را رضایت بخش عنوان کرد.

وضعیت مساعد قنبری با وجود شلیک 4 گلوله
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، منصور کیانی درباره حمله فرد یا افراد ناشناس به فریدون قنبری ملی‌پوش سابق کشتی ایران و تیراندازی به سمت وی اظهارکرد: فریدون قنبری ملی پوش باسابقه کشتی کشور، عصر روز گذشته (دوشنبه 16 آذر ماه) در حالی که مشغول رانندگی در خیابانهای شهر صحنه بود توسط افراد ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به شدت جراحاتی که بر اثر اصابت چندین گلوله به فریدون قنبری وارد شد، سریعا او را به بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه انتقال می‌دهند. وی در حال حاضر در بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه بستری است و مراحل درمان خود را طی می کند.

دکتر فرشید رییسی رییس بیمارستان طالقانی کرمانشاه نیز در این باره اظهار کرد: یک گلوله به کتف چپ، یک گلوله به صورت و دو گلوله به کف دو دست فریدون قنبری اصابت کرده است اما با این وجود حال قنبری رضایت بخش است.

همچنین فرزاد پورنظری رییس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان کرمانشاه نیز در گفت‌وگو با ایسنا در این باره خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی بلافاصله تحقیقات خود را برای دستگیری عامل یا عاملان این تیراندازی آغاز کرده و هنوز علت این حادثه مشخص نیست.

 فریدون قنبری مدال طلای آسیا و جوانان جهان را در کارنامه خود دارد و در مسابقات جهانی 2003 نیویورک عضو تیم ملی ایران بود.

دیدگاه‌ها