کد خبر : 1287845 | 17 آذر 1394 ساعت 14:56 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

توکلی:نتیجه دلخواه در مسابقات جهانی نگرفتیم

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: در کنار بسیاری از دستاوردهای مطلوب در مسابقات قهرمانی جهان، به نتیجه دلخواه دست پیدا نکردیم.

توکلی:نتیجه دلخواه در مسابقات جهانی نگرفتیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حسین توکلی با حضور در برنامه موج شبکه ورزش سیما گفت: در کنار بسیاری از دستاوردهای مطلوب تیم ملی کشورمان در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک، به نتیجه دلخواه خود دست پیدا نکردیم.

وی افزود: بسیاری از نفرات ما به دلیل مصدومیت‌های پیشین، زمان کافی برای کسب آمادگی حضور در این رقابت‌ها نداشتند و بسیاری از آنها نیز به دلیل مشکلات موجود در صدور روادید نتوانستند در زمان مناسب و در نتیجه با استراحت کافی در این رقابت ها حضور پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان اظهار داشت: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا را که اردیبهشت سال آینده در ازبکستان برگزار خواهد شد، پیش رو داریم و تصمیم داریم که با برنامه‌ریزی های بلند مدت با آمادگی هرچه بیشتر در این مسابقات حاضر شویم.

توکلی گفت: دوشنبه هفته آینده جلسه کمیته فنی در محل فدراسیون برای انتخاب نفرات حاضر در اردوهای آمادگی تیم ملی برگزار خواهد شد و در تلاش هستیم که از بازیکنان رده سنی امید در کنار سایر اعضای اصلی تیم ملی استفاده کنیم.


 


دیدگاه‌ها