کد خبر : 1287936 | 17 آذر 1394 ساعت 19:34 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

تونی اولیویرا در گذر زمان (گزارش تصویری)

تونی اولیویرا برای بار سومین بار از تراکتور سازی جدا شد و از تبریز به سمت پرتغال کوچ کرد.

به گزارش"ورزش سه"، با توجه به جدایی امروز تونی اولیویرا از تراکتورسازی تبریز حضور چند باره این سرمربی پرتغالی در ایران را با هم به طور خلاصه بررسی کردیم :
 تونی اولیویرا سرمربی سابق تیم بنفیکا برای اولین بار در لیگ دوازدهم برای هدایت تراکتورسازی به ایران آمد اما هفته ی سی و دوم به دلیل مشکلات مالی از تراکتور سازی جدا شد.

1079705

او برای دومین بار فصل سیزدهم در میانه راه به جای مجیدجلالی سرمربی تراکتورسازی شد و با تراکتور توانست در آن فصل قهرمان جام حذفی نیز شود. البته در فاصله حضور تونی اولیویرا به جای جلالی، تراکتورسازی را در یک بازی غلامرضا باغ آبادی سرمربی گری کرد.

1079708 

تونی در لیگ چهاردهم نیز به جای خطیبی در میان استقبال فوق العاده تبریزی های پرشور بازهم به تبریز آمد و حتی تا آستانه قهرمانی نیز رفت اما اتفاقات بازی جنجالی تراکتور – نفت در آخرین بازی لیگ قهرمانی را از این تیم گرفت تا فرکی با سپاهان دومین قهرمانی متوالی خود را جشن بگیرد.

1079707

سرمربی سابق تراکتورسازی با توجه به موفقیت در لیگ چهاردهم برای لیگ جدید در تراکتورسازی ابقا شد و انتظار می رفت با توجه به حضور بازیکنان بنام نتایج درخشانی بگیرد اما در 13 هفته تنها 18 امتیاز کسب کرد و به دلیل اختلافاتی که با عباسی مدیرعامل تراکتورسازی داشت، امروز از این تیم تبریزی با توافق طرفین جدا شد.

1079688

دیدگاه‌ها