کد خبر : 1288089 | 18 آذر 1394 ساعت 15:02 | 95.7K بازدید | 9 دیدگاه

این زخم قلب مرا سوراخ کرد

قطبی: نگذاشتند مادرم را قبل از مرگ ببینم

سرمربی سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با ورزش سه از روش مسوولان ورزش به عدم رسیدگی درخواست قانونی‌اش به شدت گله می‌کند.

قطبی: نگذاشتند مادرم را قبل از مرگ ببینم
به گزارش "ورزش سه"، قطبی که امروز صبح مادرش را از دست داده در گفت‌وگو با خبرنگار ما از رفتاری از تصمیماتی که باعث شده  او برای حضور در ایران با مشکل مواجه باشد ابراز ناراحتی می‌کند.

قطبی که در آمستردام به سر می‌برد به خبرنگار ما می‌گوید: بنده در سال دوم حضور در پرسپولیس قراردادی منعقد کردم که طبق این قرارداد که به تایید عالی‌ترین مقام ورزش ایران نیز رسیده است، مالیات من  برعهده باشگاه پرسپولیس بوده اما این باشگاه از پرداخت این مبلغ خودداری کرده تا مشکلاتی برای من به جود بیاید . من به دلیل احترامی که برای باشگاه پرسپولیس قائلم همیشه کوتاه آمدم و تنها منتظر ماندم اما در نهایت همانطور که همه باخبرید هیچ حرکتی از سوی باشگاه پرسپولیس انجام نگرفته تا بدهی مالیاتی من که مبلغ کمی بود به 800 میلیون تومان صعود کند.

سرمربی سابق تیم ملی که حال و روز خوبی هم ندارد ،  ادامه می‌دهد: من در زمان اوج بیماری مادرم از مسوولان پرسپولیس خواستم که برای رفع این مشکل کاری انجام بدهند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و من از دیدار مادرم محروم شدم و ایشان درگذشت بدون اینکه بتوانی همدیگر را ببینیم .

او می‌گوید: متاسفانه به همین دلیل فردا در مراسم خاکسپاری مادرجان حضور ندارم. فقط می توانم بگویم متاسفم که همکاری فوق العاده من با باشگاه پرسپولیس این سرنوشت را پیدا کرد.

قطبی همچنین از اهالی فوتبال برای همدردیشان تشکر کرد و گفت : از صبح صدها میل و پیام داشتم. اگرچه این زخم قلب مرا سوراخ کرده اما  همدردی ها حالم را بهتر می کند.

دیدگاه‌ها