کد خبر : 1288138 | 18 آذر 1394 ساعت 17:05 | 65.9K بازدید | 0 دیدگاه

بورخا والرو در مصاحبه با ABC

بارسلونا برای رسیدن به رئال،راه درازی درپیش دارد

بورخا والرو، ستاره اسپانیایی فیورنتینا معتقد است که بارسلونا با وجود 10 سال درخشانی که پشت سر گذاشته، هنوز در حد و اندازه های رئال مادرید نیست.

بارسلونا برای رسیدن به رئال،راه درازی درپیش دارد
به گزارش "ورزش سه"، والرو محصول آکادمی فوتبال باشگاه رئال مادرید است با این حال او سال 2004 و زمانیکه برای تیم جوانان رئال بازی می کرد، این باشگاه را ترک گفت و هرگز نیز فرصت پوشیدن پیراهن تیم اول رئال را پیدا نکرد. او چند فصلی است که رهبر خط میانی تیم فیورنتیناست؛ با این حال هرگز هواداری خود از رئال را پنهان نکرده است.

او در مصاحبه با ABC گفت:" شرم آور و دردناک است که رئال مادرید دیگر بهترین باشگاه فوتبال دنیا نیست و دیگر به عنوان یک مرجع در فوتبال دنیا محسوب نمی شود. در چند سال اخیر، آنها برای حفط کلاس و شخصیت خود در حال مبارزه هستند که این اتفاق خوبی برای باشگاهی مثل رئال نیست.

رئال برای بازگشت به دوران طلایی خود باید صبر پیشه کند و با آرامش بیشتری برنامه هایش را پیش ببرد. آنها هم اکنون زیر سایه بارسلونا قرار دارند؛ با این حال بارسا با وجود افتخارات زیادی که در 10 سال اخیر کسب کرده، هنوز برای رسیدن به افتخارات و شهرت تاریخی رئال، راهی دراز در پیش دارد."

دیدگاه‌ها