کد خبر : 1288286 | 19 آذر 1394 ساعت 13:18 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانیان: کار سختی مقابل الجیش داریم

رحیم ایرانیان سرپرست نفت تهران که به عنوان نماینده نفتی ها در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت قرعه این تیم در پلی آف را دشوار ارزیابی می کند.

ایرانیان: کار سختی مقابل الجیش داریم
به گزارش "ورزش سه"، ایرانیان که در محل قرعه کشی رقابت ها با خبرنگار ما صحبت می کرد در این باره گفت: همانطور که اطلاع دارید تیم نفت تهران از سال گذشته به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد و ما تا مرحله یک هشتم هم صعود کردیم. متاسفانه امسال به پلی آف خوردیم و باید مقابل تیم الجیش قطر بازی کنیم، تیمی که سال گذشته حریف ما بوده، امسال هم حریف ماست. این تیم نسبت به سال گذشته خودشان را تقویت کردند و 4، 5 بازیکن خوب خارجی به خدمت گرفته است و من فکر می کنم کارمان مقابل این تیم دشوار باشد.

او ادامه می دهد: با غیرتی که از بازیکنانمان سراغ داریم امیدوارم از پلی آف را با موفقیت صعود کنیم. اما ما بعد از صعود و حضور در گروه D باید با تیم های العین امارات، الاهلی عربستان و نسف قارشی ازبکستان بازی کنیم که تا حدودی از العین و الاهی شناخت داریم به شرط آنکه ما از پلی آف گذرکنیم تا بتوانیم مقابل این تیم ها محکم ظاهر شویم.

ایرانیان در پاسخ به این سوال که با وجود شرایطی نفت در لیگ برتر می توانند از پلی آف صعود کنند یا خیر گفت: ما شروع خوبی در لیگ نداشتیم آن هم به دلیل مشکلاتی که در تیم داشتیم. ما نتوانستیم اردو برویم، بازیکنانمان را دیر جذب کردیم و ... اما رفته رفته شرایطمان در لیگ بهتر شده است و امیدوارم تا زمان بازی با الجیش شرایط تیم رو به بهبودی کامل برود و ما بتوانیم از این مرحله صعود کنیم.

دیدگاه‌ها