کد خبر : 1288621 | 21 آذر 1394 ساعت 14:25 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

بارسلونا و استرس لغزش پیش از سفر به ژاپن

بارسلونا از ساعت 18.30 امروز در نوکمپ به مصاف دپورتیوو لاکرونیا خواهد رفت، حریفی که در آخرین بازی فصل گذشته، شکست 2-0 در نوکمپ را با تساوی حیرت انگیز 2-2 عوض کرد و در لالیگا ماندنی شد.

بارسلونا و استرس لغزش پیش از سفر به ژاپن
به گزارش "ورزش سه"، این آخرین بازی بارسلونا پیش از سفر به ژاپن برای حضور در جام جهانی باشگاه هاست. لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا در نشست خبری روز گذشته خود نگرانیش از مصاف با دپور را ابراز داشت و عنوان کرد که بازیکنان بارسا به جای فکر کردن به جام جهانی، باید به شکست دپور فکر کنند و اینکه حریف فردایشان حریف ساده ای نیست اما چرا انریکه بیم لغزش در مقابل دپور در نوکمپ را دارد؟

نگاهی به آمار این تیم در فصل جاری نشان می دهد که دپورتیوو در بهترین شرایط خود در 12 سال اخیر به سر می برد و با مربیگری ویکتور(بازیکن رئال در دهه 90) روزهای خوبی را پشت سر می گذارد. دپور در بازی های خارج از خانه خود در فصل جاری تنها یک بار و مقابل مالاگا شکست خورده؛ در حالیکه بارسلونا  در زمین سویا و سلتا دو شکست تلخ را تجربه کرده است.

دپور همچون بارسا در زمین والنسیا 1-1 مساوی کرده و موفق شده است تا رایو، بتیس و لاس پالماس را در خانه شان با شکست مواجه سازد. این تیم در زمین گرانادا و لوانته نیز متوقف شده تا 12 امتیاز از بازی های خارج از خانه اندوخته باشد؛ 1 امتیاز کمتر از بارسلونا.

دپور با قرار گرفتن در رده ی ششم جدول، تنها سه امتیاز با تیم چهارم فاصله دارد. در 12 سال اخیر سابقه نداشته است که دپور در چنین شرایطی به مصاف بارسلونا در نوکمپ برود. دپور در 12 سال اخیر 7 شکست، 2 تساوی و 1 برد در ورزشگاه اختصاصی بارسلونا کسب کرده و امیدوار است امروز نیز برابر بارسلونا نتیجه خوبی به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها