کد خبر : 1288623 | 21 آذر 1394 ساعت 15:26 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان و اسکوچیچ به نشست خبری نرفتند

نیکولیچ: بازیکنان جدید جذب فولاد می‌شوند

مربی تیم فولاد خوزستان از جذب بازیکنان جدیدی در این تیم خوزستانی خبر داد و گفت: این تیم باید تقویت شود تا بتواند مانند گذشته نتایج مطلوب را به دست آورد.

نیکولیچ: بازیکنان جدید جذب فولاد می‌شوند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، نناد نیکولیچ که به جای دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران حضور یافت، اظهار داشت: تیم ما در بازی قبل خود به پیروزی رسید که امیدوارم این موضوع سبب ایجاد یک اعتماد به نفس قوی درون بچه‌ها شود که در بازی‌های بعدی خود نتیجه مطلوبی به دست آوریم.

وی افزود: با توجه به جایگاهی که تیم فولاد در جدول لیگ برتر دارد کار سختی است که از نظر روحی و روانی بچه ها را به اوج برسانیم ولی با برد و پیروزی در بازی قبلی امیدوار شدیم که در آینده و از جمله بازی فردا نتایج خوبی به دست آوریم.

مربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه تلاش ما این است که در هر بازی مقابل حریفان خود محکم در زمین مسابقه حاضر شویم، تصریح کرد: با آنالیزی که در پنج بازی اخیر نفت انجام داده‌ایم نقاط ضعف آنها را شناسایی کردیم و طبیعی است که آنها هم نقاط ضعف ما را بدانند.

وی اظهار امیدواری کرد که در بازی روز یکشنبه تیم فولاد خوزستان بتواند از نقاط ضعف حریف تهرانی خود در اهواز بهره کافی را ببرد و یک نتیجه خوب به دست آورد.

نیکولیچ تاکید کرد: همه می‌دانند و شما هم می‌دانید که ما چند بازیکن مصدوم در تیم خود داریم و بازیکنان جوان از تیم‌های پایه  در تیم بزرگسالان فولاد حضور دارند.

وی با اشاره به این مطلب که هر بازی در زمان برگزاری سختی و شرایط خاص خود را دارد، بیان کرد: نظر ما این است که بازیکنان جوان را برای آینده فوتبال فولاد آماده سازیم و مورد استفاده قرار دهیم.

مربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به مصدومان و محرومان این تیم در بازی مقابل نفت تهران عنوان کرد: اسماعیل شریفات 3 اخطاره و امید خالدی نیز بیش از یک ماه است که شرایط حضور در تمرینات تیم را ندارد.

وی اضافه کرد: همچنین اکبر ایمانی هم یکی دیگر از مصدومان تیم فولاد خوزستان است و مهرداد جماعتی هم که در فولاد حضور دارد به علت دردهای مزمن نمی‌تواند به طور کامل در تمرینات شرکت کند.

به گفته نیکولیچ، در چند هفته گذشته برخی از بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان به سرماخوردگی مبتلا شده اند ولی با این شرایط در تمرینات تیم خود شرکت کرده‌اند.

وی یادآورد: با وجود مشکلات، ما به تمام بازیکنان فولاد خوزستان اطمینان داریم و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی به دست آوریم.

مربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه برای جزب بازیکنان جدید درخواست‌هایی را به باشگاه داده‌ایم، اظهار داشت: در این لیست بازیکنان مورد نیاز در هر پست را معرفی کرده‌ایم و مسئولان باشگاه این موضوع را می‌دانند.

نیکولیچ تاکید کرد: با توجه به وضعیت موجود تیم فولاد خوزستان، این تیم باید تقویت شود تا بتواند مانند گذشته نتایج مطلوب را به دست آورد.

 

علیرضا منصوریان و اسکوچیچ سرمربیان نفت و فولاد در نشست خبری قبل از بازی شرکت نکردند.

دیدگاه‌ها