کد خبر : 1288930 | 22 آذر 1394 ساعت 17:33 | 32.2K بازدید | 4 دیدگاه

شعارها به تراکتورسازی کمک نمی کند

قلعه نویی: در نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد

امیر قلعه نویی در اولین گام در تراکتورسازی برابر استقلال صدرنشین به تساوی رسید و تیمش نیز دیداری قابل قبول به نمایش گذاشت.

قلعه نویی: در نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد
به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی که در میان حاشیه های فراوان از این هفته هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفته بود، در اولین گام برابر استقلال قرار گرفت و موفق شد یک امتیاز از صدرنشین لیگ کسب کند. سرمربی تراکتورسازی با برشمردن مشکلات تیمش در این بازی و پیش از تقابل با استقلال روبرو خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

شعارها به تراکتورسازی کمک نمی کند

خدا وکیلی حق آقای عباسی نیست که حرف بشنود. اگر می خواهیم تراکتور خوب داشته باشیم باید به همدیگر کمک کنیم شعارهایی که در مورد آقای عباسی دادند درست نبود چون این شعارها به کسی کمک نمی کند. بعد از بازی با ملوان تیم ما خوب تمرین نکرده بود. از وقتی من آمدم مسائلی پیش آمد و بازیکنان خارجی تمرین نکردند. با این حال ما بازی بدی انجام ندادیم، فرصت هایی داشتیم. مشکل ما این بود که تیم ما در نیمه دوم افت کرد ما در نیمه دوم تعویض هایی انجام دادیم تلاش کردیم حمله کنیم و رو به جلو بازی کنیم اما 4، 5 بازیکن ما از لحاظ روانی تخلیه شدند.

از نتیجه راضی نیستم و باید بهتر باشیم

از نتیجه راضی نبودم اما در فرصت باقیمانده می توانیم بیشتر کار کنیم. معتقدم با توجه به شرایطی که داریم می توانیم به مسابقات برگردیم. یکی، دو موقعیت خیلی خوب داشتیم که استفاده نکردیم. چند جابجایی در ترکیبمان داشتیم. یک مشکلی که داریم هافبک های ما در نبردها درگیر نمی شوند. به جز سینا عشوری بقیه هافبک های ما فشار نمی آوردند. فردین عابدینی و بایرامی خوب کار کردند و تمام مسائلی که گفتیم را رعایت کردند.

لیگ و حذفی برایمان مهم است

باید بهتر تلاش کنیم و تیم را تقویت کنیم، نظم و انضباط تیم ما خیلی خوب است چون فردین و بایرامی آماده بودند ما از آنها بازی گرفتیم ان شاء الله باید تیم را تقویت کنیم تا در نیم فصل دوم از نظر فنی و گروهی یک تیم متفاوت داشته باشیم. ما هم لیگ و هم جام حذفی برایمان مهم است و باید در نیم فصل نهایت استفاده را ببریم و به خوبی یارگیری کنیم تا نقاط ضعفمان را پوشش بدهیم. امیدوارم پول به تیم تزریق شود.

ثاقبی خسته بود

شاهین ثاقبی واقعا خسته بود، در نیمه به من گفت که سه ، چهار روز است تمرین نکرده ام. تعویض های ما همه رو به جلو بود، بدشانسی ما این بود که تیم ما افت بدنی پیدا کرده. در نیمه اول چند موقعیت داشتیم اما در نیمه دوم فقط مالکیت توپ داشتیم اما موقعیت چندانی نداشتیم. ما امروز شجاع خلیل زاده را نداشتیم، خلیل زاده اگر  باشد خیلی به ما کمک کند.

باید مدارا کنیم

ما آمده ایم 3، 4 بازی را بگذرانیم تا نیم فصل برسد و بتوانیم تیم را تقویت کنیم. موجودی ما در حال حاضر همین است، اگرپولی به تیم تزریق شود خیلی به ما کمک می کند. باید مدارا کنیم تا نیم فصل شود و بتوانیم جابجایی هایی انجام بدهیم. بازیکنان ما چند روزی تمرین نکرده بودند و از لحاظ بدنی شرایط خوبی نداشتند. ولی تیم ما آرامش خوبی دارد و امیدوارم که بتوانیم نتایج لازم را بگیریم.

واکنش به مذاکره با آندو

با وجود اینکه سینا عشوری پایش شکسته بود و سه، چهار روز است که به تمرینات ما اضافه شده، بهترین بازیکن ما بود. ما بازیکن داریم، سینا اندازه 2، 3 نفر امروز دوید. اولویت ما هافبک دفاعی نیست حتما باید 2 مهاجم هدف جذب کنیم که میانگین قدی ما بالا برود. بایرامی بازیکن خوبی است ولی ما حداقل 2، 3 مهاجم دیگر می خواهیم.  عشوری امروز بسیار با غیرت بازی کرد و من خیلی ممنونش هستم. بسیار به سینا عشوری امیدوار شدم. البته کل خط دفاع ما و آقای اخباری خوب بازی کردند و فقط چند بازیکن ما که اسمشان را نمی آورم در حد و اندازه های خودشان نبودند. از آنها خواهش می کنم که تلاشان را بیشتر کنند. هر بازیکنی که در حد نامش باشد برای ما بازی می کند.

همه باید با هم همدل باشند

باید دل های تیم را یکی کنیم تا همه با هم هماهنگ به فکر موفقیت تراکتور باشیم. عده ای از بازیکنان می گفتند که ما ما با خودروی خودمان امروز به ورزشگاه می رویم ولی من گفتم همه باید با هم بیاییم و برویم. بازیکنان باید همدل باشند تا همه برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کنند. شکر خدا امروز هیچ مشکلی نداشتیم.

حمایت از مربی بدنساز تیم

بدنساز ما یکی از بهترین مربی ها است و جزو مربیان برنامه محور فوتبال ماست. ان شاء الله همه دست به دست هم دیدیم تا فصل خوبی در تراکتورسازی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها