کد خبر : 1289152 | 23 آذر 1394 ساعت 12:47 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز بابت خط خوردم توجیه ام نکرده اند؛

کاپیتان تیم ملی هندبال چرا خط خورد؟

در حالیکه گفته می شد سرمربی تیم ملی هندبال به دلیل مسائل فنی دو ستاره خود را خط زده است، کاپیتان ملی پوشان این موضوع را رد می کند.

کاپیتان تیم ملی هندبال چرا خط خورد؟
به گزارش "ورزش سه"، از بیست و نهم ماه جاری اردوی تیم ملی هندبال ایران برای حضور در جام ملت های آسیا آغاز خواهد شد و غیبت محمدرضا رجبی و میلاد مسائلی در لیست سرمربی تیم ملی از مهمترین نکات این دوره از تمرینات است. ابوالحسن مهدوی رییس فدراسیون علت حذف این دو بازیکن را مسائل فنی و صلاحدید کادر فنی عنوان کرده بود اما عملکرد این 2 در مسابقات اخیر شبهات را در این باره زیاد کرده است.

محمدرضا رجبی کاپیتان 28 ساله تیم ملی هندبال که دیگر در جمع دیگر ملی پوشان قرار ندارد در مورد دلایل خذفش از ترکیب تیم ملی می گوید:« به گفته مسوولین این موضوع فنی بوده اما اصلا همچنین موضوعی صحت ندارد و نباید مباحث فنی را وسط کشید. من بازیکن یک دوره، دو دوره تیم‌ملی نبودم و سال‌ها برای هندبال ایران زحمت کشیده‌ام که وظیفه ام بوده اما هنوز هیچ کس من را توجیه نکرده و من خودم هم دلیل غیبتم در تیم‌ملی را نمی‌دانم.»

گفته می شد انتقاد رجبی از سرمربی دلیل کنار گذاشته شدنش از تیم ملی بوده است اما او با رد کرد این مساله توضیحی این چنینی می دهد:« اگر موضوع واقعا فنی است و بهانه‌ای مبنی بر آماده نبودن من در مسابقات قطر وجود دارد، پس چرا میلاد مسائلی که یکی از بهترین تورنمنت‌های خود را پشت سر گذاشت هم از تیم‌ملی کنار گذاشته شد. من در هیچ رسانه‌ای از سرمربی و فدراسیون انتقاد نکرده‌ام اما در تمام کارها نقد وجود دارد ولی من هیچ وقت مسائل درون اردویی را به رسانه‌ها نکشانده‌ام و این کار را هم نخواهم کرد.»

کاپیتان سابق تیم ملی در مورد اتفاقات بعد از خط خوردنش گفت:« من خودم متوجه این موضوع نشدم و از طریق رسانه‌ها اخبار را پیگیری کردم. من فقط بعد از خط نخوردنم با آقای مهدوی، رئیس فدراسیون صحبت کردم که توجیه نشدم. اما موضوع فنی و جوانگرایی مسائلی بود که من را توجیه نکردم و هنوز دنبال جواب هستم. من 28 سال دارم و این اوج بلوغ یک هندبالیست است که حالا در این سن من کنار گذاشته شده‌ام.»

حالا با غیبت مسائلی و رجبی تیم ملی ترکیب جدیدی را تجربه خواهد کرد اما رجبی معتقد است:« پشت این تیم‌ملی 10 سال تجربه خوابیده است که کنار کشیدن بازیکنان باسابقه از آن می‌تواند تبعاتی داشته باشد تا چند وقت دیگر تیم‌ملی باید در بحرین برای قهرمانی آسیا به میدان برود. چون این مسابقات سهمیه جهانی بیشتری دارد تمام تیم‌ها با تمام قوا راهی این کشور خواهند شد. در این جو سنگین بازی کردن آسان نیست و ای کاش می‌شد از تجربه این تیم استفاده کرد. در حال حاضر اگر بازیکنی بخواهد پا به تیم‌ملی بگذارد باید 30درصد از بازیکن کنونی بهتر باشد تا بتواند جایگزین خوبی در تیم‌ملی شود. ما اشتباهاتمان را کرده‌ایم و بازی به بازی کم اشتباه‌تر می‌شویم و شاید بتوان در یک تیمی با تلاش بیشتر کم‌تجربگی دو یا سه نفر را پوشش داد اما تیمی بی‌تجربه رهبری‌اش مشکل می‌شود.»

رجبی در پایان گفت:«همه خانواده هندبال آرزوی موفقیت تیم‌ملی‌شان را دارند و من هم مثل سایرین دوست دارم تیم‌ملی بهترین نتیجه را بگیرد. هندبال ایران با پشتوانه بازیکنان زیاد کار خود را ادامه دهد و تمام اتفاقات خوبی که برای یک تیم می‌تواند بیافتد، برای هندبال هم بیافتد. با این حال نمی‌توانم بگویم ناراحت نیستم اما با غم بچه‌ها در زمین غمگین می‌شوم و با شادی بچه‌ها شاد. چه، حالا در تیم‌ملی باشم و چه نباشم.»

دیدگاه‌ها