کد خبر : 1289462 | 24 آذر 1394 ساعت 15:30 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

در انتظار یک مصاحبه جنجالی دیگر از پیکه

جرارد پیکه و کنایه های او به رئال مادرید توقف ناپذیر به نظر می رسد و این مساله، واکنش هایی منفی در جامعه ورزشی اسپانیا را به دنبال داشته است.

در انتظار یک مصاحبه جنجالی دیگر از پیکه
به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه را هم تیمی هایش شخصی صریح و البته شوخ توصیف می کنند و به همین دلیل است که در بارسلونا، صحبت های او علیه رئال مادرید را چیزی جز یک شوخی نمی دانند ولی در جبهه رئال مادرید حساسیت ها به مصاحبه های پیکه افزایش یافته است.

در چند سال اخیر، پیکه کنایه های مختلفی به رئال مادرید زده که آخرینش توئیت جنجالی او پس از مشخص شدن اشتباه رئالی ها در استفاده از چریشف محروم مقابل کادیز بود. او با گذاشتن شکلک های خنده، این اقدام رئال مادرید را به تمسخر گرفت. آلوارو آربلوا چند روز بعد در مصاحبه ای، پیکه را به باد انتقاد گرفت و مدافع بارسا نیز در جواب، روز شنبه مصاحبه تندی علیه او انجام داد. این جوابیه پیکه نیز از سوی رئالی هایی چون راموس و گرانرو بی پاسخ نماند.

ساعاتی پیش از ژاپن و محل اردوی آبی اناری ها خبر رسید که انریکه تصمیم گرفته جرارد پیکه را فردا به عنوان نماینده بازیکنان به نشست خبری قبل از بازی با گوانگژو در جام جهانی باشگاه ها بفرستد. حال همه منتظر حرف های جدید پیکه هستند و باید دید او نسبت به اتفاقات اخیر چه واکنشی از خود نشان خواهد داد.

دیدگاه‌ها