کد خبر : 1289706 | 25 آذر 1394 ساعت 15:27 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

پیکه: همیشه راموس را تحسین کرده ام

جرارد پیکه در نشست خبری بازی با گوانگژو، به حاشیه های ایجاد شده توسط توئیت جنجالی اش واکنش نشان داد.

پیکه: همیشه راموس را تحسین کرده ام
به گزارش "ورزش سه"، پیکه پس از اشتباه باشگاه رئال مادرید در استفاده از چریشف محروم در بازی مقابل کادیز که آنها را در آستانه حذف قطعی از کوپا دل ری قرار داده، با گذاشتن شکلک های خنده در توئیتر خود،رئالی ها را به باد تمسخر گرفت. آربلوا چند روز بعد در مصاحبه خود به تندی به پیکه تاخت و پیکه نیز در مقام پاسخ، از لفظی ناشایست علیه مدافع رئال استفاده کرد که این اقدام او با واکنش راموس و گرانرو مواجه شد.

پیکه این روزها همراه بارسلونا در ژاپن حضور دارد و امروز نیز در نشست خبری بازی نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها حضور یافت. او در واکنش به حاشیه های موجود گفت:" من زمانیکه رئال با کادیز بازی می کرد، مشغول تماشای یک برنامه کمدی بودم که بسیار مرا به خنده واداشته بود. توئیت من یک شوخی بود همین. به آربلوا هم هیچگونه توهینی نکردم که این همه حاشیه ایجاد شده است.

در مورد دفاع گرانرو از آربلوا هم نظر خاصی ندارم چون هر کسی آزاد است هرگونه می خواهد اظهارنظر کند و من نمی توانم همه را کنترل کنم. راموس هم به عنوان کاپیتان رئال وظیفه داشت از بازیکن تیمش دفاع کند. من همیشه او را تحسن کرده ام و این را جدی می گویم."

دیدگاه‌ها