کد خبر : 1289766 | 25 آذر 1394 ساعت 19:15 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

مانچینی: مونتویا می‌تواند ماه بعد اینتر راترک کند

مارتین مونتویا، بال راست بارسلونا، تابستان امسال بصورت قرضی به اینتر پیوست اما در این تیم نیز به یک نیمکت نشین محض تبدیل شد.

مانچینی: مونتویا می‌تواند ماه بعد اینتر راترک کند
به گزارش "ورزش سه"، او برای انجام اولین بازی رسمی خود با پیراهن اینتر تا شنبه گذشته صبر کرد و توانست برای اولین بار در بازی مقابل اودینزه در ترکیب ثابت نراتزوری قرار بگیرد.

روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر، پس از برتری 3-0 تیمش مقابل کالیاری در کوپا ایتالیا، در مورد وضعیت مونتویا به خبرنگاران گفت:" مونتویا می تواند ماه بعد اینتر را ترک کند اگر فکر می کند در اینتر به جایی نخواهد رسید و از شرایط فعلیش رضایت ندارد.
او حالا برای ما بازی می کند و این برعهده خود اوست که در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. من به تازگی با او صحبت کرده ام و باید بگویم که در فوتبال، گاهی در یک هفته همه چیز تغییر می کند. او بازیکن و انسان خوبی است و در کارش اراده ای قوی دارد.
اگر مارتین نزد من بیاید و بگوید که در تیمی دیگر شرایط برای او بهتر خواهد بود، من چه جوابی برای او خواهم داشت و چه می توانم بگویم؟ او در این دو بازی برای ما خوب ظاهر شده و اگر بخواهد بماند خوشحال خواهم شد اما گفتم که همه چیز به خودش بستگی دارد."

دیدگاه‌ها