کد خبر : 1289870 | 26 آذر 1394 ساعت 15:12 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: بین 3 تیم قرار گرفتن ما را راضی نمی‌کند

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل استقلال خوزستان اعلام کرد می‌توانیم چراغ خاموش روند خوبمان را ادامه دهیم و قرار گرفتن در سه تیم اول در پایان فصل نیز ما را قانع نمی‌کند.

ویسی:  بین 3 تیم قرار گرفتن ما را راضی نمی‌کند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در‌ رابطه با این بازی اظها‌ر کرد: تیم ذوب آهن یکی از بزرگترین تیم‌های لیگ برتر است و ما با تیمی بازی داریم که ساختار قوی، مدیریت و کادر کارآمد و بازیکنان خوبی برخوردار است و می‌توان گفت که این بازی یک فینال کوچک برای مشخص شدن قهرمان نیم فصل است و ما فردا (جمعه) با تمام وجود بازی می‌کنیم و امیدواریم با کسب سه امتیاز به روند خوبمان ا‌د‌ا‌مه‌ دهیم و برای این کار باید در مقابل ذوب آهن بسیار باهوش بازی کنیم و از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم تا بتوانیم برنده از زمین خارج شویم.

وی در‌ رابطه با نظر سنجی یکی از سایت‌های خبری که در آن کمترین رای به قهرمانی استقلال خوزستان داده شده بود، یادآور شد: راندمان عملکرد ما نشان می‌دهد که تیم ما خوب کار کرده است و حتی اگر تیم‌های پر طرفدار لیگ ضعف بیشتری نسبت به ما نشان دهند، باز هم از نظر بقیه احتمال موفقیت این تیم‌ها بیشتر است، اما این نظرات چیزی از ارزش‌های استقلال خوزستان کم نمی‌کند و این نظرات باعث می‌شود که ما چراغ خاموش به همین روند ادامه دهیم و حتی جایگاه سوم لیگ هم ما را قانع نمی‌کند و با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا در نیم فصل دوم هم پدیده لیگ باشیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل استقلال خوزستان در ادامه صحبت‌های خود در‌ رابطه با عملکرد خوب این تیم در نیم فصل اول، خاطر‌ نشان کرد: تجربه های خوبی که من در سال‌های قبل با فولاد خوزستان و صبا داشتم، را در تیم استقلال خوزستان پیاده کردم و ایمان و اعتقاد من به بازیکنان جوان استقلال باعث شده تا آنها خودشان را نشان دهند. شاید در نیم فصل دوم باخت سنگینی هم داشته باشیم. شاید هم بازی‌های بیشتری را ببریم، اما نه باخت و نه برد به کار ما پایان نمی‌دهد و ما باید بتوانیم تا هفته‌ سی‌ام همین روند را ا‌د‌ا‌مه‌ دهیم.

ویسی با تاکید بر این که استقلال خوزستان با برق شیراز قابل مقایسه نیست، ا‌ضافه‌ کرد‌: برق شیراز تنها هشت هفته‌ صدرنشین لیگ بود و بعد سقوط کرد، اما احتمال سقوط برای تیم ما با توجه به این که توانستیم 30 امتیاز در نیم فصل اول به دست بیاوریم وجود ندارد . بنا‌بر‌این باید ما از تجربه برق شیراز استفاده کنیم و این که توانستیم 14 هفته‌ فقط تا پله سوم جدول سقوط کنیم خبر خوشایندی است. باید سعی کنیم تیم را از هر آسیبی حفظ کنیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل استقلال خوزستان در همین رابطه، خاطر‌ نشان کرد: چیزی را نمی‌توان از قبل پیش‌بینی کرد و من حتی نمی‌توانم قول آسیایی شدن را بدهم و در فو‌تبا‌ل هیچ تضمینی وجود ندارد، اما تمام تلاش ما این است که تیم را بالای جدول نگه داریم. ما همین حالا هم قهرمان هستیم چون تیمی که میان بقیه تیم‌های خوب لیگ برتر تا این موقع در صدر باقی بماند تیم خوبی است و حتی اگر هم بتوانیم سهمیه بگیریم اتفاق عجیبی را رقم زده‌ایم.

دیدگاه‌ها