کد خبر : 1289896 | 26 آذر 1394 ساعت 17:20 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: شاید مسی و نیمار به فینال نرسند

بارسلونا ساعتی پیش موفق شد در غیاب مسی و نیمار و با درخشش سوارز، 3-0 گوانگژو را شکست داده و حریف ریورپلات در فینال جام جهانی باشگاه ها شود.

انریکه: شاید مسی و نیمار به فینال نرسند
به گزارش "ورزش سه"، هر سه گل بارسا در این بازی را لوئیس سوارز به ثمر رساند تا بارسلونا در آستانه فتح پنجمین افتخار خود در جام جهانی باشگاه ها قرار بگیرد.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا در انتهای مسابقه به خبرنگاران گفت:" نمی دانم که مسی و نیمار به بازی فینال خواهند رسید یا خیر اما تیم، امروز در نبود این دو بازیکن هم چهره ای جدی از خود نشان داد و بدون اشتباه بازی کرد.

جز یک صحنه، اجازه ندادیم حریف موقعیت های خطرناکی روی دروازه ما خلق کند و بازیکنان برزیلی این تیم را خنثی کرده بودیم. اینیستا در میانه زمین عالی بود. شاید هیچ هافبکی مثل او نمی تواند دریبل زده و پاس گل بدهد .
سوارز هم در محوطه جریمه حریفان مثل یک قاتل عمل می کند و می تواند گره از هر بازی دشواری باز کند. گوانگژو در نیمه اول و در زمین خود به خوبی دفاع می کرد اما پس از گل اول ما شرایط تغییر کرد. ریتم بازی ما هیچگاه کند نبود و از همان دقیقه اول، بازی کاملی انجام دادیم."

انریکه در مورد شانس قهرمانی بالای بارسلونا گفت:" هنوز چیزی مشخص نیست. ریورپلات تیم قدرتمندی است و از حمایت 15 هزار هوادار خود بهره می برد اما به خوبی با چنین جوی آشنایی داریم و تاثیری روی ما نخواهد گذاشت."

دیدگاه‌ها