کد خبر : 1289899 | 26 آذر 1394 ساعت 17:34 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

از حاج‌صفی یاد بگیرید که با تمام وجود بازی می‌کرد

قلعه‌نویی: بیش از دو بازیکن تراکتور باید عوض شود

امیر قلعه‌نویی بعد از چشیدن طعم اولین برد خود روی نیمکت تراکتورسازی در کنفرانس مطبوعاتی از مسوولان استان خوزستان خواست فکری اساسی به حال استقلال اهواز بکنند.

قلعه‌نویی: بیش از دو بازیکن تراکتور باید عوض شود
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تراکتور که زمانی هدایت استقلال اهواز را برعهده داشت و همواره خود را یکی از طرفداران این تیم و فوتبال خوزستان می‌دانست، در کنفرانس مطبوعاتی صحبت‌های خود را با اشاره به وضعیت اسفناک این تیم آغاز کرد.

دوستان حلالم کنند

قبل از اینکه بخواهم راجع به بازی صحبت کنم اگر دوستان ناراحت نشوند و آنهایی که درباره‌شان حرف می‌زنم، حلالم کنند می‌خواهم از استانداری تقاضا کنم فکری به حال استقلال اهواز بکنند. آقای مقتدایی که علاقمند به ورزش است و آدم بسیار بزرگی است باید بیشتر به این تیم توجه کند. استقلال واقعا تیم ریشه‌داری است و حیف که به این روز افتاده. بودجه کل کشور از استان خوزستان می‌آید پس باید ردیف بودجه‌ای برای این تیم که تاریخ فوتبال خوزستان است در نظر گرفته شود چون خیلی‌ها با آن خاطره دارند. شاهد هستیم که میلیاردها هزینه می‌شود تا جلوی آسیب‌های جامعه گرفته شود. خب، استقلال اهواز می‌تواند کمک بزرگی به این کار باشد، آن هم با یک توجه کوچک. من واقعا ناراحت شدم وضعیت این تیم را اینگونه دیدم که بازیکنان و مربی‌اش در حال ریاضت کشیدن هستند.

این تراکتور ایده‌آل من نیست

از بازی اصلا راضی نیستم چیزی که می‌توانستیم ارائه بدهیم را ندیدم اما خب بازیکنان ما زحمتشان را کشیدند ولی واقعیت این است که با روزهای ایده‌آلشان فاصله دارند. این تیم با آن تراکتوری که مدنظر من است فاصله زیادی دارد. گرچه باید اعتراف کنم بازی کردن جلوی تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان سخت است.

بردن استقلال اهواز آسان نبود

استقلال اهواز تیم بدی نیست اتفاقا تیم خوبی هم هست چون بازیکنان مستعد زیادی دارد اما شرایطش، شرایط عادی نبود و ما برای بردن آنها باید تلاش می‌کردیم. تراکتورسازی هم مشکل بدنی دارد، هم مشکل تاکتیکی به همین خاطر باید از تعطیلات پیش رو در نیم فصل نهایت استفاده را ببریم تا تیم را به شرایط ایده‌‌ال بازگردانیم.

بیشتر از دو یا سه بازیکن را باید عوض کنم

بازیکن‌های بزرگ باید در زمین و با خوب بازی کردن بزرگی کنند. تا الان فکر می‌کردم باید برای بازسازی تراکتور دو یا سه بازیکن بگیریم اما در این بازی نظرم عوض شد چون باید بیشتر تغییرات ایجاد کنم. متاسفانه بازیکنان ما در حد و اندازه های خود بازی نمی‌کنند.

4، 5 سال است به تعطیلات لیگ عادت کردیم

زمین‌های فوتبال ایران تاثیر زیادی در کیفیت فنی بازی‌ها دارند. ما تا روزی که روی زیرساخت‌ها و کیفیت ورزشگاه‌هایمان کار نکنیم نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم فوتبالمان پیشرفت کند. زیرساخت و امکانات در حال حاضر بیشتر از تعطیلات و وقفه لیگ روی فوتبال ما تاثیر منفی گذاشته است. البته باشگاه‌های ایرانی 4، 5 سال است که به تعطیلات لیگ برتر عادت کردند.

آرزوی موفقیت برای تیم امید

برای تیم امید در مسابقات پیش رو و انتخابی المپیک آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم به برزیل صعود کند. با کادری که در حال حاضر بالای سر این تیم است مطمئنم تیم المپیک دوره خیلی خوبی خواهد داشت و تمام ناکامی‌های گذشته را جبران خواهد کرد.

از حاج صفی یاد بگیرید

بعضی سربازها در حد و اندازه خودشان نیستند من یک توصیه برای آنها دارم؛ احسان حاج صفی 2 سال در تراکتور سرباز بود و با همه وجودش برای این تیم بازی کرد. به هر حال چه خوب است این بازیکنان برگردند و ببینند حاج صفی چگونه برای این تیم بازی می‌کرد. درست است تراکتورسازی تیم اصلی این بازیکنان نیست اما از پادگان که بهتر است. بازیکنان فعلی باید خود را متعلق به تراکتور بدانند و به پیراهنش تعصب داشته باشد نه اینکه هی بگویند می‌رویم می‌رویم. قدیم‌ها وقتی یک باخت می‌دادیم، یک هفته از خانه بیرون نمی‌آمدیم اما حالا دیگر اینطور نیست . به نظرم این بازیکنان از نظر ذهنی درگیرند و اصلا روی فوتبال تمرکز ندارند.

مشکل سربازان و تیم ملی را حل کنید

البته بختیار، سروش و شجاع  بازیکنان باکیفیت و بزرگی هستند اما به خاطر مشکل سربازی و عدم حضور در تیم ملی از انگیزه چندانی برخوردار نیستند و همین موارد به آنها لطمه می‌زند. به نظرم باید این مشکل حل شود تا هم تراکتور ضرر نکند هم تیم ملی چون محرومیت از بازی ملی برای هر سه  طرف این ماجرا  ضرر و زیان دارد.

دیدگاه‌ها