کد خبر : 1289932 | 26 آذر 1394 ساعت 18:34 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

برای منصورخان دعا کنید

مظلومی: کار دفاعی بازیکنانم عالی بود

پرویز مظلومی سرمربی استقلال پس از پیروزی مقابل صبا از عملکرد بازیکنان تیمش تعریف و تمجید کرد.

مظلومی: کار دفاعی بازیکنانم عالی بود
به گزارش "ورزش سه"، مظلومی که مقابل جواد خیابانی حاضر شده بود و به سوالات او پاسخ می‌ داد. در این باره چرا که تیمش نمایشی تهاجمی نداشته است گفت: اتفاقا ما تیممان را هجومی چیده بودیم اما اخراج بهنام برزای برنامه‌های ما را به هم ریخت. البته باید کارشناسان بگویند که اخراج برزای درست بود یا نه.

مظلومی همچنین از عملکرد دفاعی بازیکنان تیمش تعریف کرد و گفت: مدافعان ما امروز عالی کار کرده‌اند و حتی یک موقعیت هم به صبا ندادیم و من از آنها متشکرم. البته 65 دقیقه 10 نفره باز کردن خیلی سخت است. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم آنها خیلی زحمت کشیدند تا این 3 امتیاز را بگیرند.

سرمربی استقلال همچنین درباره شرایط عمومی منصور پورحیدری سرپرست آبی‌پوشان نیز گفت: من دیشب پیش ایشان بودم و بازی امروز ما تحت تاثیر عدم حضور ایشان بود. البته منصورخان می‌خواست هرجوری هست روی نیمکت بنشیند و اشک من را هم درآورد. او گفته بود بچه‌ها اگر می‌خواهند من بهتر بشوم، بازی را ببرند که ما این کار را انجام دادیم. خدا را شکر منصورخان احتیاج به عمل جراحی ندارد و به زودی به جمع ما برخواهد گشت.

وی درباره جوانگرایی اش در این بازی افزود: بازیکن تیم ملی جوانان امید نورافکن را به بازی آوردیم و از او راضی هستم. امید 17 ساله و بازیکن تیم ملی جوانان است. البته بازیکنان باتجربه مثل برهانی و طالب لو خیلی به جوانن تیم ما کمک می کنند و عصای دست من هستند.

مظلومی همچنین درباره نتایجی که با استقلال به دست آورده گفت: من انتظار کسب سهمیه را داشتم اما الان دور از انتظار نتیجه گرفتیم و از آنها تشکر می کنیم.

دیدگاه‌ها