کد خبر : 1290191 | 27 آذر 1394 ساعت 17:57 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

از عملکرد بازیکنم راضی هستم

گل محمدی: داور دو پنالتی نگرفت

سرمربی ذوب آهن با وجود شکست برابر استقلال خوزستان از عملکرد تیمش راضی است.

گل محمدی: داور دو پنالتی نگرفت
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با استقلال خوزستان ادعا کرد که داور دو پنالتی برای تیمش اعلام نکرده است.

داور باید از عملکردش ناراحت باشد
قبل از هر چیز لازم است برای منصور پورحیدری آرزوی سلامتی و بهروزی کنم. امروز در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و من از عملکرد بچه ها در طول 90 دقیقه راضی هستم. می توانستیم ببریم اما روی یک غافلگیری گل خوردیم. بچه ها امروز یک از بازی های خوبشان را انجام دادند. بازی یک طرفه بود. البته داور دو بار می توانست برای ما پنالتی بگیرد. کسی که باید ناراحت باشد ما نیستیم بلکه حاج ملک داور مسابقه است که به نظرم باید از قضاوت خود ناراحت باشد.

در نیم فصل تیم مان را تقویت می کنیم
ما یک سری مشکلات به دلیل مصدومیت بازیکنان خود داریم. سعی می کنیم در نیم فصل نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و با آمادگی بیشتری برای نیم فصل دوم قدم برداریم. ما سعی کردیم بازیکنان تیم سال گذشته و استخوانبندی خود را حفظ کنیم. مصدومیت مهرداد قنبری و نژاد مهدی بازیکنانی بودند که رویشان حساب کرده بودیم اما مصدومیتشان طولانی شد. از نظر فنی به مشکلاتی برخوردیم اما در مجموع با این مشکلات از بازیکنان راضی هستم. در نیم فصل دوم باید مشکلات را برطرف کنیم تا حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

باشگاه باید کاری برای اشتباهات داوری کند
من شخصا نمی توانم کاری کنم. فقط می شود به مدیرعامل گزارش داد. باشگاه باید رایزنی و ارتباطات خوبی با کمیته داوران داشته باشد و مشکلات داوری را حل کند. من جز بیان آن ها کاری نمی توانم کنم و باشگاه باید برای از بین رفتن این مشکلات تلاش کند.

داور 2 پنالتی نگرفت
دوستانی که از تلویزیون بازی را دیدند زنگ زدند و گفتند در هر دو مورد پنالتی بود. داوران ما نیاز به آرامش دارند. من همیشه موضع حمایتی نسبت به داوری داشته ام. هنوز هم روی موضع خود هستم. داور باید روی تصمیمات خود دقت بیشتری می کرد زیرا نبرد تیم های دوم و سوم جدول بود.

باید برای لیگ قهرمانان آماده شویم
تیم هایی که در لیگ قهرمانان بازی می کنند بهترین تیم های کشورشان هستند. تیم هایی مثل لخویا، النصر و برنده بنیادکار و الشباب کار ما را سخت می کنند. بازی های سختی داریم و باید برای رقابت ها آماده باشیم. امیدواریم از اعتبار ذوب آهن بتوانیم استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها