کد خبر : 1290192 | 27 آذر 1394 ساعت 18:02 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

نباید مغرور شویم

ویسی: به فکر کسب سهمیه هستیم

سرمربی استقلال خوزستان اعتقاد دارد بازیکنان تیمش نباید به خاطر قهرمانی نیم فصل مغرور شوند.

ویسی: به فکر کسب سهمیه هستیم
به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی بعد از پیروزی برابر ذوب آهن و قهرمانی نیم فصل پاسخ خبرنگاران را داد.

یک شطرنج واقعی را دیدیم
یک شطرنج واقعی بین دو تیم دیدیم که تنها یک اشتباه می توانست سبب شکست شود. ما روی ذوب آهن برنامه ریزی کردیم و تلاش کردیم از نقاط ضعف آن ها ضربه بزنیم. لازم است به لیگ کشورمان بابت این بازی دو تیم تبریک بگویم. لازم است به بچه هایم تبریک بگویم. دمشان گردم. ضمن این که از هواداران استقلال ممنونم که از خوزستان این جا آمدند.

تمام استانداردهای لازم را داریم
وقتی ما فقط 4 گل خورده ایم و یک باخت داشته ایم نشان می دهد شهامت و شجاعت و سایر استانداردها را داریم .تمام تلاشمان این است که شگفتی را در فوتبال کشور ادامه دهیم هر چند تا همین حالا هم شگفتی ساز بودیم. تمام تلاش ما از مدیر باشگاه تا مسوولان این است که روندمان ادامه یابد. در نیم فصل دوم استراتژی ما ادامه می یابد و سعی می کنیم برای گرفتن سهمیه برویم.

بازیکنان ما فروشی نیستند
دیگر گول نمی خورم. من بزرگ تر و باتجربه تر شده ام و بازیکنان خود را به هیچ تیمی واگذار نمی کنم.

خورم را جریمه کردم
ما 4 میلیارد و 700 میلیون تیممان بسته شده است. با پول کادر فنی حدود 5 میلیارد و 700 میلیون می شود. البته سال گذشته چون به پلی آف رفتیم خودم را جریمه کردم و 100 میلیون از قراردادم کم کردم.

غرور ما را خرد می کند
یادم می آید قبلا و فصل گذشته وقتی تیممان خراب بود می گفتید تیمتان خیلی خوب است! اما در هر حال غرور می تواند ما را شکننده و خرد کند. ما روانشناسی به نام دکتر مرادیان را استفاده می کنیم که حتی خودم هم با او صحبت می کنم و از وی استفاده می کنم. باید بچه ها را کنترل کنیم. مطمئن باشید بچه های ما به دنبال این نیستند که عکسشان در روزنامه ها باشد و قرارداد سال آینده شان بیشتر شود. همه به دنبال یک فوتبال ناب هستند.

دیدگاه‌ها