کد خبر : 1290193 | 27 آذر 1394 ساعت 18:04 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: خدا به قهرمانی صبر بدهد

سرمربی پدیده مشهد اعتقاد دارد کیفیتشان را در ادامه لیگ بالا ببرند.

مهاجری: خدا به قهرمانی صبر بدهد
به گزارش "ورزش سه" رضا مهاجری در کنفرانس خبری بعد از بازی پاسخ گوی سوالات خبرنگاران شد.

در جنگی نا برابر شرکت کردیم
 ما مثل سه چهار بازی قبل خود در همین دقایق گل خوردیم. خیلی سخت بود با توجه به غایبانی که داشتیم و شرایط روانی خود به بازی برگردیم. جا دارد به بچه ها تبریک بگویم که در جنگی نابرابر شرکت کردند. ما 24 ساعت کمتر از سپاهان فرصت استراحت داشتیم. ضمن این که در هوایی نامساعد و زمینی نامساعد به میدان رفتیم. سپاهان 6 بازیکن خود را تغییر داده بود و هیچ مشکلی هم نداشت اما ما دو بازی است که لیستمان به 20 نفر نمی رسد. ما یونس شاکری را با سلام و صلوات به میدان فرستادیم.

استراحت 20 روزه به ما ضربه زد
استراحت 20 روزه و ناگهان دو مسابقه به تیم های کم بنیه ای چون پدیده ضربه می زند. من بارها گفته ام اگر حمایت شود می توانیم در جدول روند موفقی داشته باشیم.

بازیکن با کیفیت پول می خواهد
نظر او برای خودش قابل احترام است. ما مجبور بودیم 8 بازی خود را در خارج از خانه انجام دهیم. مجبور بودیم محتاط تر به میدان برویم. ما باید به سراغ بازیکن با کیفیت بیاییم اما این بازیکنان پول می خواهند.

 شرایط داوری اندکی بهتر شده است
همیشه و حتی بعد از بازی قبل از داوران تقدیر کرده ام. ما باید زمینه را برای آرامش داوران آماده کنم. در هفته های اخیر اندکی شرایط داوری در فوتبال ما بهتر شده است.

 باید کیفیت خود را بالا ببریم
در فوتبال بحث کیفیت داریم و کمیت. ما باید کیفیت خود را بالا ببریم اما با چه؟ ما سه چهار بازیکن نیاز داریم که اگر به تیم اضافه شوند قطعا این مشکلات دیگر رخ نمی دهند.

قهرمانی مظلومانه رفت
جا دارد از قهرمانی به عنوان کسی که سال ها در مشهد نوجوانی، جوانی و بزرگسالی محسن قهرمانی را دیده است خسته نباشید جانانه بگویم. او سال ها توانست پرچم داوری خراسان را در آسیا نگه دارد و چقدر مظلومانه از فوتبال رفت.به نظر من او خیلی مظلومانه رفت. اگر داور دیگری از اصفهان، اهواز یا جای دیگری هم بود با او چنین برخوردی می شد؟ من همیشه جای او را در داوری خالی می بینیم و امیدوارم در زندگی خداوند به او صبر بدهد.

دیدگاه‌ها