کد خبر : 1290304 | 28 آذر 1394 ساعت 08:52 | 12.9K بازدید | 1 دیدگاه

صمیمی: یک‌ بیستم حدادی برایم هزینه کنید

پرتابگر دیسک ایران می‌گوید، این روزها در تنهایی و بدون حضور مربی و با حداقل امکانات و هزینه‌ها تمریناتش را دنبال می‌کند.

صمیمی: یک‌ بیستم حدادی برایم هزینه کنید
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، "محمود صمیمی" در مورد ‌آخرین شرایط تمرینی خود اظهار کرد: این روزها در اصفهان همراه با برادرم محمد، تمریناتم را دنبال می‌کنم و با وجود مشکلات بسیار زیادی که وجود دارد، هنوز هم امید زیادی به کسب سهمیه المپیک 2016 دارم.

او ادامه داد: به ما گفته‌اند حدود 20 روز یا یک ماه دیگر یک مربی مجارستانی برای تمرین دادن ما به ایران می‌آید و اگر شرایط فراهم شود و مشکلی پیش نیاید پس از آمدن این مربی راهی مجارستان می‌شویم تا تمرینات خود را در آنجا دنبال کنیم.

پرتابگر دیسک ایران با بیان اینکه برای آوردن مربی خارجی کمی دیر اقدام شد، گفت: اگر تمامی شرایط فراهم شود و مربی خارجی به ایران بیاید، باز هم زمان زیادی را از دست داده‌ایم. ما مربی را در حال حاضر نیاز داریم که ناظر تمریناتمان باشد.

صمیمی تصریح کرد: مطمئن باشید رسیدن به سهمیه المپیک به هیچ عنوان امری دور از دسترس نیست، اما وقتی که در ماه فقط 700 هزار تومان به ما داده می‌شود و هیچ اردو یا مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود، قطعا از کسب سهمیه دور می‌شویم. ما فقط در طول هر ماه بین یک تا دو میلیون تومان هزینه مکمل‌های ورزشی می‌کنیم و حتی حاضریم پولی نگیریم و فقط این مکمل‌ها به ما داده شود.

او در مورد عملکرد رییس فدراسیون دوومیدانی نیز اظهار کرد: آقای کیهانی در مدت زمانی که در فدراسیون دوومیدانی حضور پیدا کرده‌اند بر روی بحث پرداخت به موقع حقوق‌ها و سروسامان دادن به شرایط عملکرد مناسبی داشته است، ولی هنوز در بحث انفرادی شرایط آنطور که باید، مناسب نیست. البته دیگر ورزشکاران نیز شرایط آنچنان مناسبی ندارند و در حالی که مدت زمان اندکی تا المپیک باقی مانده، شاهد این وضعیت هستیم.

پرتابگر دیسک ایران اضافه کرد: من با گوشی موبایل از نحوه تمریناتم فیلم می‌گیرم و آن را بررسی می‌کنم و بدون مربی شرایطم بسیار دشوار است. در حال حاضر رکورد ورودی المپیک 65 متر است و من فقط یک متر تا رسیدن به آن فاصل دارم. شک نکنید اگر شرایط مناسبی فراهم شود من هم می‌توانم راهی المپیک شوم.

او با بیان اینکه ما فقط انتظار حداقل‌ها را داریم، گفت: ما بجز یک مربی و تامین هزینه مکمل‌ها در این شرایط انتظار دیگری نداریم. البته رئیس فدراسیون همواره تاکید دارد پیگیر وضعیت ملی‌پوشان هستند،‌ ولی امیدوارم این حمایت‌ها بیشتر شود.

پرتابگر دیسک ایران اضافه کرد: من احسان حدادی را یکی از بزرگترین ورزشکاران ایران می‌دانم ولی حداقل یک دهم یا یک بیستم امکانات و هزینه او را به ما هم بدهند. ما هم پرتابگران ضعیفی نیستیم.

صمیمی در پایان خاطرنشان کرد: اگر برای هزینه‌ای که برای ما می شود نتیجه قابل قبولی را بدست نیاورم حاضرم آن پول هزینه شده را پس بدهم.


دیدگاه‌ها