کد خبر : 1290358 | 28 آذر 1394 ساعت 11:04 | 32.1K بازدید | 2 دیدگاه

رسانه‌ها وخامت حال آقای پورحیدری را منتشر نکردند

فکری: از دیدن بیمارستان خالی گریه‌ام گرفت

محمود فکری بازیکن استقلال معتقد است که رسانه‌ها و مردم در بیماری منصور پورحیدری بی‌مهر بودند.

فکری: از دیدن بیمارستان خالی گریه‌ام گرفت
فکری به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من پستی هم در اینستاگرام خودم گذاشتم که از اینکه می‌بینم هیچ خبرنگار و عکاسی برای آگاهی از حال آقای پورحیدری در بیمارستان ایران‌مهر نیست، ناراحتم. رسانه‌ها خودشان از ما انتقاد می‌کنند ولی خودشان هیچ‌وقت تحمل انتقاد را ندارند.

او ادامه داد: آقای پورحیدری سال‌ها برای فوتبال ایران زحمت کشیده و در رده ملی و تیم استقلال دست آوردهای زیادی داشته است. ولی به بیمارستان می‌روی حتی یک خبرنگار حضور ندارد که پیگیر حال ایشان باشد.

وی افزود: من فکر می‌کنم چون بیماری آقای پورحیدری در رسانه‌ها پررنگ نشد مردم هم از وخامت حال ایشان با خبر نشدند و متاسفانه من از دیدن بیمارستان خالی آنقدر متأثر شدم که اشک در چشمانم جمع شد.

فکری گفت: امروز خدا را شکر منصورخان چشم باز کرد و من را شناخت و چند کلمه‌ای هم با من صحبت کرد ولی دیروز آن‌قدر حال ایشان بد بود که دائم خواب بودند و زمانی هم که به هوش بودند حرف‌های نامفهوم می‌زدند. امروز خیلی خوشحال شدم که حال ایشان بهتر شده است.

او افزود: من از سال ۷۲ که به استقلال آمدم آقای پورحیدری در این تیم حضور داشت تا همین الان و البته ۲۰، ۳۰ سال قبل‌تر از من هم ایشان در باشگاه حاضر بود. او خدمات زیادی به باشگاه استقلال و البته تیم ملی ارائه داده است.

دیدگاه‌ها