کد خبر : 1290431 | 28 آذر 1394 ساعت 14:00 | 42.3K بازدید | 2 دیدگاه

طی یک بیانیه به نقل از مورینیو

مورینیو : نیازی به استراحت ندارم

ژوزه مورینیو، دو روز پیش به دلیل کسب نتایج ضعیف با چلسی از این تیم برکنار شد که این مساله برای اولین بار در 15 سال دوران مربیگری او رخ داده است.

مورینیو : نیازی به استراحت ندارم
به گزارش "ورزش سه"، مورینیو که فصل گذشته با چلسی دو جام ارزشمند به دست آورد، در فصل جاری نتایج غیرمنتظره ای با این تیم کسب کرد و چلسی هم اکنون در رده 16 و در یک امتیازی منطقه سقوط قرار دارد. از گاس هیدینک به عنوان گزینه اول برای جانشینی او نام برده شده؛ در عین حال که شایعاتی در مورد حضور مورینیو در تیم هایی چون منچستریونایتد و رئال مادرید نیز شنیده می شود.

امروز ایجنت مورینیو در بیانیه ای از قول وی توضیح داد که او قصد استراحت ندارد و در لندن باقی خواهد ماند. در این بیانیه آمده است:" مورینیو قصد استراحت ندارد و بدان نیازی ندارد. او خسته نیست. ژوزه به همه این قضایا مثبت نگاه می کند و نگاه او به آینده است؛ چون عاشق فوتبال است. شما به زودی او را در میادین فوتبال و در حال حمایت از دوستانش شاهد خواهید بود ولی نه در بازی های بزرگ؛ چون او قصد دامن زدن به شایعات را ندارد.

ژوزه به زندگی در لندن ادامه خواهد داد و انتظار دارد حریم خصوصی او و خانواده اش حفظ شده و از رسانه ها تقاضا دارد به این حریم احترام بگذارند. او به 8 افتخار ارزشمندی که با چلسی کسب کرده می بالد و از حمایت هواداران در دو مقطع حضورش در باشگاه چلسی قدردانی می کند."

دیدگاه‌ها