کد خبر : 1290516 | 28 آذر 1394 ساعت 20:25 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ریورپلاته - بارسلونا

دو تیم ریورپلاته و بارسلونا، فردا در ورزشگاه نیسان استادیوم شهر یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ریورپلاته - بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که پیش از این قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری، چمپیونزلیگ و سوپرکاپ اروپا را به دست آورده، این فرصت را دارد که با پیروزی در این دیدار، پنجمین جام سال 2015 را به دست آورد.

ریورپلاته

ریورپلاته که قهرمان جام کوپا لیبرتادورس شده و به این رقابت‌ها صعود کرده، انگیزه زیادی برای تقابل با بارسلونا و قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان دارد.ریور پیشتر در سال 1986، قهرمان جام اینترکونتیننتال شده که بین قهرمان‌ آمریکای جنوبی و اروپا برگزار می‌شد و تا به حال در فرمت جدید رقابت‌ها، قهرمانی کسب نکرده است.
ریور در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی ، 1 تساوی و2 شکست کسب کرده و با فرمی نه چندان خوب پا به این رقابت‌ها گذاشته ولی پیروزی مقابل سانفرسه هیروشیما باعث شد تا آنها با روحیه ای نسبتا خوب پا به این دیدار بگذارند.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز در حالی پا به این دیدار می‌گذارند که در سال 2015، 4 جام کسب کرده‌اند و حالا برای جام آخر می‌جنگند. چندین بازیکن حاضر در ترکیب این تیم از جمله مسی، اینیستا، دنی آلوس، پیکه و ... سابقه کسب قهرمانی در این رقابت‌ها را دارند ولی بسیاری نیز که پس از سال 2011 به این تیم پیوسته اند موفق به کسب این جام نشده اند.
حال چالشی جذاب پیش روی بارسا برای قهرمانی در این جام است و آنها باید قهرمان کوپا لیبرتادورس را شکست دهند که به نظر کار آسانی برایشان نخواهد بود. بارسا با سه تساوی پا به این رقابت‌ها گذاشت و در بازی اول خود مقابل گوانگژو اورگرنده به پیروزی 3-0 رسید تا روحیه خود را بازیابی کرده و برای این بازی آماده شود. حضور نیمار و مسی در این دیدار هنوز مشخص نیست و بستگی به نظر کادر پزشکی و فنی بارسا دارد.

دیدگاه‌ها