کد خبر : 1290567 | 29 آذر 1394 ساعت 10:15 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رئال مادرید - رایو وایکانو

دو تیم رئال مادرید و رایو وایکانو، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی رئال مادرید - رایو وایکانو
به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست مقابل ویارئال، انتظارات از بنیتس به اوج رسیده و هر گونه لغزش می‌تواند آینده او را به صورت جدی تهدید کند.

رئال مادرید

شاگردان رافا بنیتس، امروز در ورزشگاه خانگی خود میزبان رایو وایکانو هستند. آنها در 15 بازی خود در لیگ، 30 امتیاز کسب کرده و با 5 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا و اتلتیکو در رده ی سوم قرار گرفته اند. پس از شکست مقابل ویارئال، انتقادها به بنیتس به اوج رسیده و هواداران رئال به او اعتقاد چندانی ندارند. به همین خاطر، این بازی برای رئالی ها بسیار مهم است زیرا می‌تواند تعیین کننده آینده بنیتس باشد.دنی کارواخال و رافائل واران به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

رایو وایکانو

رایو با کسب 14 امتیاز از 15 بازی در رده ی هجدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 شکست و 1 پیروزی کسب کرده اند و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند. همچنین در 5 تقابل اخیر خود مقابل رئال نیز متحمل 5 شکست شده اند و در مجموع شانسی برای کسب پیروزی در این بازی نخواهند داشت. دیگو لورنته که به صورت قرضی از رئال در رایو بازی می‌کند، قادر به همراهی تیمش نخواهد بود ولی رائول بائنا که محرومیت را پشت سر گذاشته می‌تواند در این دیدار به میدان برود.

ترکیب احتمالی:

1081724

دیدگاه‌ها