کد خبر : 1290570 | 29 آذر 1394 ساعت 10:33 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی واتفورد - لیورپول

دو تیم واتفورد و لیورپول، امروز در ورزشگاه ویکاریج رود شهر واتفورد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی واتفورد - لیورپول
به گزارش "ورزش سه"، واتفورد که در فرم خوبی قرار دارد، مقابل لیورپولی قرار خواهد گرفت که در هفته های اخیر دچار افت شده است.

واتفورد

واتفورد با کسب 25 امتیاز از 16 بازی در رده ی هفتم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 2 شکست کسب کرده اند و این 3 پیروزی در 3 هفته ی اخیر به دست آمده که نشان می‌دهد آنها در فرم خوبی قرار دارند. اودیون ایگالو، مهاجم واتفورد عملکرد فوق‌العاده ای در هفته های اخیر داشته و یک تهدید جدی برای لیورپول محسوب می‌شود. با این حال در 5 تقابل اخیر دو تیم که به سال 2007 باز می‌گردد، 5 پیروزی برای لیورپول به ثبت رسیده است. والون بهرامی و سباستین پرودل به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

لیورپول

لیورپول با 24 امتیاز از 16 بازی خود در لیگ برتر، در رده ی نهم جدول قرار گرفت هاست. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 تساوی، 1 شکست و 2 پیروزی کسب کرده و دچار افت شده اند. در 3 بازی اخیر که لیورپول موفق به کسب پیروزی نشده، واتفورد 3 پیروزی کسب کرده که همین موضوع می‌تواند جذابیت این بازی را بسیار بالا ببرد. لیورپول برای تغییر مسیر خود و بازگشت به روند پیروزی، می‌تواند این بازی را یک فرصت خوب بداند و اختلاف امتیاز خود را با رده های بالای جدول کاهش دهد ولی باید کاملا آماده باشد زیرا واتفورد نشان داده که تیم خطرناکی است. دژان لوورن، دنیل استوریج و جیمز میلنر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیشمان نخواهند بود.

ترکیب احتمالی:

1081723

دیدگاه‌ها