کد خبر : 1290675 | 30 آذر 1394 ساعت 09:49 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز هم سرنوشت راه آهن برایم مهم ا ست

احمد تقوی: راه آهن به شوک نیاز دارد

کاپیتان سابق تیم راه آهن گفت: به نظر من راه آهن نیاز به شوک دارد. البته منظور من از شوک این نیست که حتما سرمربی این تیم عوض شود. بلکه حتی تقویت کادر فنی این تیم نیز می تواند به منزله شوک باشد.

احمد تقوی: راه آهن به شوک نیاز دارد
به گزارش "ورزش سه"، احمد تقوی کاپیتان پیشین تیم راه آهن تهران و پیش کسوت این باشگاه که چندیست به جرگه مربیان پیوسته در خصوص بازی تیم های راه آهن و پرسپولیس و شکست این تیم در این بازی می گوید: بازی خوبی را از راه آهن شاهد نبودم. راه آهن تیمی بوده که همواره و در هر شرایطی یقه بزرگان فوتبال را گرفته و گربه سیاه بزرگان به خصوص استقلال و پرسپولیس بوده. لذا از این تیم انتظار می رود که در بازی های بزرگ خوب ظاهر شود و حتی اگر پیروز هم نمی شود، لااقل بازی خوبی ارائه دهد. این در حالیست که تیم راه آهن در مقابل پرسپولیس حتی از خلق موقعیت روی دروازه پرسپولیس هم عاجز ماند.

کاپیتان سابق تیم راه آهن گفت: به نظر من راه آهن نیاز به شوک دارد. البته منظور من از شوک این نیست که حتما سرمربی این تیم عوض شود. بلکه حتی تقویت کادر فنی این تیم نیز می تواند به منزله شوک باشد. وی گفت: تا جایی که من می دانم باشگاه راه آهن که الان در زمره باشگاه های خصوصی می باشد خوب ساماندهی شده و از سیستم خوبی بهره می برد.

پیش کسوت باشگاه راه آهن اضافه کرد: الان هفت هشت بازی است که تیم راه آهن حتی یک گل هم نزده و این خیلی بد است. امیدوارم که این تیم در نیم فصل دوم بتواند جبران مافات کرده و از منطقه خطر خود را دور کند. چون به هرحال سال ها بازی کردن در این تیم باعث می شود که به این تیم عرق داشته باشم و سرنوشت آن برایم مهم باشد.

دیدگاه‌ها